Hoppa till innehåll

Min Hemsida: Xela.co.nr [uppdaterad]


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla Internet Explorer användare: Ser sidan okej ut i webbläsaren? Jag testade nämligen själv och den såg förj***ig ut ^^,

 

BTW, vet ni något bra "Image upload" php script som gör att användare kan ladda upp bilder som visas på nån av Bilder kategorierna. Det ska vara gratis och utan reklam (T.ex "Script Made By: BLABLA).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla Internet Explorer användare: Ser sidan okej ut i webbläsaren? Jag testade nämligen själv och den såg förj***ig ut ^^,

 

BTW, vet ni något bra "Image upload" php script som gör att användare kan ladda upp bilder som visas på nån av Bilder kategorierna. Det ska vara gratis och utan reklam (T.ex "Script Made By: BLABLA).

"Det ska vara gratis utan reklam"

Kanske be snällt? Och var inte du pro på php själv nyss? Sen kan du inte kräva ett BRA php script som är GRATIS och UTAN CREDITS. Bortskämda unge.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# Skippa frames och använd divar istället

# Använd php include

# Centrera sidan

 

Det går att lägga till rullningslister i divar om det skulle behövas. Men jag tycker det kulle vara snyggare om sidan blev större på höjden istället för att scrolla i en frame/div.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# Skippa frames och använd divar istället

# Använd php include

# Centrera sidan

 

Det går att lägga till rullningslister i divar om det skulle behövas. Men jag tycker det kulle vara snyggare om sidan blev större på höjden istället för att scrolla i en frame/div.

Ah just det.. Han har gjort hela designen i Photoshop, om hela är gjord i Photoshop så går det inte att lägga till divar utan måste använda iframe.

 

Sen hittade jag z-index:7; och vill bara säga att z-index finns bara upp till 2 o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# Skippa frames och använd divar istället

# Använd php include

# Centrera sidan

 

Det går att lägga till rullningslister i divar om det skulle behövas. Men jag tycker det kulle vara snyggare om sidan blev större på höjden istället för att scrolla i en frame/div.

Jag använder Php Include...

 

Men snälla kan ni sluta klaga om sidans Source-kod? Vem bryr sig hur man har gjort sidan, bara det är kul att vara inne på, så tycker jag inte att det spelar nån roll. Förmodligen bara nördar som sitter och kollar i source-koden efter saker som är fel. Ta inte illa upp, men låter det inte lite nördigt?

 

 

 

Undrar hur mycket bra kritik jag kommer få efter det här inlägget xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# Skippa frames och använd divar istället

# Använd php include

# Centrera sidan

 

Det går att lägga till rullningslister i divar om det skulle behövas. Men jag tycker det kulle vara snyggare om sidan blev större på höjden istället för att scrolla i en frame/div.

Jag använder Php Include...

 

Men snälla kan ni sluta klaga om sidans Source-kod? Vem bryr sig hur man har gjort sidan, bara det är kul att vara inne på, så tycker jag inte att det spelar nån roll. Förmodligen bara nördar som sitter och kollar i source-koden efter saker som är fel. Ta inte illa upp, men låter det inte lite nördigt?

 

 

 

Undrar hur mycket bra kritik jag kommer få efter det här inlägget xD

 

Jag tror bara att vi alla njuter av att blåsa bort ditt cover ;) Du lär dig inte php, utan tar bara det du behöver. Alla dina sidor suger btw, så är du smart så ber du oss inte att sluta kolla på sidans uppbyggnad, för annars kommer ingen ens klicka på länken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# Skippa frames och använd divar istället

# Använd php include

# Centrera sidan

 

Det går att lägga till rullningslister i divar om det skulle behövas. Men jag tycker det kulle vara snyggare om sidan blev större på höjden istället för att scrolla i en frame/div.

Jag använder Php Include...

 

Men snälla kan ni sluta klaga om sidans Source-kod? Vem bryr sig hur man har gjort sidan, bara det är kul att vara inne på, så tycker jag inte att det spelar nån roll. Förmodligen bara nördar som sitter och kollar i source-koden efter saker som är fel. Ta inte illa upp, men låter det inte lite nördigt?

 

 

 

Undrar hur mycket bra kritik jag kommer få efter det här inlägget xD

 

...

 

Att använda bilder är ett högst oeffektivt sätt att göra designer på, sega laddningstider, iframes som inte är användarvänliga ( Skulle inte vilja vara inne på en sida med iframes själv ).

 

Den är inte kul att vara inne på, glåpord hjälper inte dig heller att få bättre kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...