Hoppa till innehåll

Min Hemsida: Xela.co.nr [uppdaterad]


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inte snott någon spel recension från FZ ? Var ser du det? Grand Theft Auto IV skrev jag för nån månad sen åt min förra hemsida TheXboxWorld, och Shaun White Snowboardning recensionen skrev Thomas (en som jobbade på TheXboxWorld.se.nu)... Så jag har inte kopierat någon recension, vad får dig att tro det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte snott någon spel recension från FZ ? Var ser du det? Grand Theft Auto IV skrev jag för nån månad sen åt min förra hemsida TheXboxWorld, och Shaun White Snowboardning recensionen skrev Thomas (en som jobbade på TheXboxWorld.se.nu)... Så jag har inte kopierat någon recension, vad får dig att tro det?

http://xela.byethost8.com/spelrecensioner....ents=1&id=5

http://www.fz.se/artiklar/20081217/shaun-white-snowboarding/

 

Är det bara jag som märker vissa likheter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fy F*n asså du bara kopierar material från andra sidor?! Tycker då är ett inte en bra sida. För du vet att ägaren av materialet kan bli förbannad va?

 

EDIT: Fall du inte har läst på fz.se så står det "Allt innehåll tillhör FZ men kan citeras förutsatt att källan alltid anges. "

läste du det???

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha :P !

 

Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha :P !

 

Jag skriver just nu på min systers dator, då min dator har ett allvarligt fel på grafikkortet, och jag har försökt att omformatera, men skärmen är randig :S ... Så updated från Xela lär inte komma på ett tag, om jag inte får problemet fixat... Jag sparar BTW ihop till en ny dator... 800 kronor i spargrisen ^^

Man kan faktiskt ladda ner allt från FTP'n <_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...