Hoppa till innehåll

Min Hemsida: Xela.co.nr [uppdaterad]


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Jag har gjort en hemsida där du kan läsa spel-nyheter, datornyheter, ladda ner program, spela onlinespel, kolla på videos och mycket mer (mycket av det där finns inte ÄN på hemsidan).

 

Så jag hoppas verkligen att ni kan respektera hemsidan och inte börja klaga på allt.

 

LÄNK: www.Xela.co.nr

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fråga inte xD Glöm att den någonsin fanns!

 

Den här hemsidan lär jag ialafall inte sluta med på väldigt länge. Var ett he****e att koda designen och all PHP, admin system, MySQL servrar m.m...

 

Så, vad tycker ni om hemsidan? Ansök gärna jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är förfärlig..

 

Och vad f*n är php'n i sidan? Det enda jag hittar är include som är typ 3 rader php ( Eller htitar och hittar, vet att du kommer använda det iallafall )

 

<?php
include 'LÄNK';
?>

Om du nu inte ska köra med switchar, då blir det några rader till..

 

 

Och man kodar inte mysql servrar -.- Du har säkert bara tagit scripts från någon j*vla sida och tar all credits för dig själv. Admin system? Jag är nog 100% att du inte kan koda ett "admin" system själv (Taget från PHPPortalen eller hotscripts?)

 

Och h*lvete att koda designen också? Låt mig skratta -.- Det är en dålig loggo gjort i PS, sidan är omringad av en liten container som man bara behöver ha height och width + bakgrundsfärg, några gråa boxar som du lagt innanför där som är nästan samma princip som containern förutom att du troligen har använd top och left/right där för att specifiera vars dom ska vara, nån navigation som du också har gjort i PS, som inte alls passar in i färgschemat ( Hela färgschemat på sidan är förfärlig, trist och grått ).

Inte smart att skryta.

 

Och varför, varför kör du hela css'n i index.php filen? Kör den i en egen CSS ( Du verkar ha en stilmall fast den används knappt, det enda jag hittar är

a:link { color: #000000; }
a:visited { color: #000000; }
a:hover { background-color: #505050; }.text {
    font-weight: bold;
}
.text {
    font-size: medium;
}

)

Då Dreamweaver kör all CSS i index så börjar jag nästan tro att du använder det.

Blir bara mer komplicerat att redigera i index.php senare då det är svårare att hitta mellan all kod.

 

Ta åt dig kritiken eller bränn upp hemsidan säger jag bara.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser bättre ut nu iallafall, och det enda jag gav var kritik.. Inte klagomål.

Varför ha designen på vänstra sidan? Bättre att centrera den eller göra en liquid layout som anpassar sig efter upplösningen.

Designen ser dock bättre ut än förra, men kan fortfarande förbättras rejält.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...