ChipZ Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) Kolla Populäraste låtarna på iTunes Store:::: visste inte om jag skulle läga den här lr i humor men men Redigerat 21 Mars 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 är itunes ett gratisprogram och laddar man ner gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 iTunes är gratis programvara från Apple ja. men om du kollar liiite åt höger i bilden så står det pris 9kr <_< ofta du aldrig hört talas om iTunes (det är lagligt om du inte har förstått det än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 iTunes är gratis programvara från Apple ja. men om du kollar liiite åt höger i bilden så står det pris 9kr <_< ofta du aldrig hört talas om iTunes (det är lagligt om du inte har förstått det än) Jo jag har hört talas om det men jag är inte säker på om det är ett nedladdningsprogram eller en sån man spelar sin musik i.. f*n va förvirrad jag blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 iTunes är gratis programvara från Apple ja. men om du kollar liiite åt höger i bilden så står det pris 9kr <_< ofta du aldrig hört talas om iTunes (det är lagligt om du inte har förstått det än) Jo jag har hört talas om det men jag är inte säker på om det är ett nedladdningsprogram eller en sån man spelar sin musik i.. f*n va förvirrad jag blir! Det är både och >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.