Imagine Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag vill sätta igång console, jag vill fuska med botar. Men när jag går in på steam, så finns inte Counter-Strike:Source installerad. Hur gör jag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 lol.. Installera då? Bara att högerklicka på CSS och klicka på Install Game i Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Ska man gå in på tools eller? Där gick jag in och installerade Source delicateded server eller vad det nu heter. Hittade inte CSS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Är det serverside fusken eller nerladdat hack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 serverside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Svar tack? Edit: Sry för dubbelpost :S Redigerat 25 Mars 2009 av ProBox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Kolla på steam's forum ifall det finns någon med liknande problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 står det counter-strike: source (preloaded)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nej, bara Source delicataded server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Sorry för dubbelpost men kan någon hjälpa mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg