Zelda_08 Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Jag har Precis blivit stor och jag är i Karoike Village och fått ett Ägg som har Kläckts men vem ska jag ge det till= :blink:
Gäst Bobby Orr Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Du skall använda det till att väcka Talon (mannen som du väckte vid Hurley castle) Ge sedan tillbaka hönan till ägaren.
Zelda_08 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 Du skall använda det till att väcka Talon (mannen som du väckte vid Hurley castle) Ge sedan tillbaka hönan till ägaren. Men var finns Talon? Om det är nåm som har en Zelda Guide på Svenska får dom gärna ge dne te mej
Gäst Bobby Orr Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Talon finns i huset nära utkikstornet leta i alla hus runt det. (Han sover).
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 (Zelda_08 @ 07/04-2004 12:51:24) Du skall använda det till att väcka Talon (mannen som du väckte vid Hurley castle) Ge sedan tillbaka hönan till ägaren. Men var finns Talon? Om det är nåm som har en Zelda Guide på Svenska får dom gärna ge dne te mej Nej, de engelska är mycket bättre!!
Zelda_08 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 Nu har jag gett den blåa Hönan till Killen i Lost woods. Jag fick en svamp men killeb i Portion shopen vill inte ta imot den?
KazeN Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 det är inte han som ska ha den.. du ska springa till vänster i potion shop då kommer du till baksidan och där finns ett hus du ska in i.
Zelda_08 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 tack jag Kom på d. Finns det nått snabbt Sätt att få ihop 50 rupes efter man har torskat. Jag Får aldri epona Finns det nått tips hur man ska rida?
KazeN Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 1. spring till hyrule market och gå in i dörren när du gått förbi vindbryggan. där är massa krukor som du kan slå sönder. upprepa om det behövs (gå ut och sen in igen) 2. rida.. tja.. du kan ju använda någon morot så du kommer före ingo i loppet.. sedan rider du precis framför honom(han håller sig ganska nära stängslet) och du kan ta det lungt. lyckas han komma förbi så använd bara en morot till. (använd inte sista för det tar längre tid att det ska ladda upp sig då)
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 1. spring till hyrule market och gå in i dörren när du gått förbi vindbryggan. där är massa krukor som du kan slå sönder. upprepa om det behövs (gå ut och sen in igen) 2. rida.. tja.. du kan ju använda någon morot så du kommer före ingo i loppet.. sedan rider du precis framför honom(han håller sig ganska nära stängslet) och du kan ta det lungt. lyckas han komma förbi så använd bara en morot till. (använd inte sista för det tar längre tid att det ska ladda upp sig då) Det är viktigt också att rida till höger om honom, så att han inte kan rida innerst. Den innersta banan är ju något kortare.
KazeN Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 men springer man framför honom så saktar han ner farten (han rider ju innerst) man kan göra så att han rider mot grinden ju..
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 men springer man framför honom så saktar han ner farten (han rider ju innerst) man kan göra så att han rider mot grinden ju.. Han måste inte rida innerst, man kan ta innerbanan och tränga ut honom.
Rekommendera inlägg