hans Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag vill veta om det finns några roliga familje spel till Wii :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 De flesta spelen till Wii funkar som familje spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Till exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Mario Kart Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 nej, mariokart är ju inte speciellt kul för de äldre. Men Mario and Sonic at the olympic games e perfa!! och Wii sport detsamma. Många adra spel e också säkert bra, men dom har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 jag skulle säga Mario kart wii, brawl, wii sports :D mm... guitar hero world tour (alla instrument) pckså såklart ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teddie124 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 jag tycker mario and sonic at the olympic games är roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Dance dance revolution hottest party är svinkul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Mario Kart och Super smash bros är rätt skoj imo. Redigerat 2 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag tycker du ska köpa MySims kingdom. Jag har spelat det och det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag tycker du ska köpa MySims kingdom. Jag har spelat det och det äger.det spelet suger ju :s the sims 2 till gamecube är roligare :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Min familjs favvo spel är Resident Evil: The Umbrella Chronicles. Och jag ljuger inte, min mamma är den som har spelat mest >_>' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.