Nittionio Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Haha, denna är ganska gammal ^^ Men fortfarande rätt rolig ;) "World of warcraft" räddade 12-åring från älg" En 12-åring i Norge blev angripen av en ilsken älg. Han undkom genom att ta till ett knep han lärt sig i "World of warcraft". Tolvåriga Hans Jørgen Olsen var ute och promenerade i skogen i Nordnorge med sin tioåriga syster när de plötsligt angreps av en aggressiv älg. - Min syster sprang iväg, men jag försökte skrämma älgen. När jag märkte att älgen inte stannade så började jag också springa. Älgen följde efter mig, och till slut orkade jag inte springa längre, berättar pojken för norska Avisen. Älgen stångade honom i ryggen, men smällen absorberades av pojkens ryggsäck. När han hamnat på marken tog han dock till ett knep han lärt sig i "World of warcraft". - När man kommer till level 30 lär man sig färdigheten "feign death", så det var vad jag gjorde, efter en liten stund gick älgen därifrån, säger tolvåringen till tidningen. Från PM" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Haha skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hade han lärt sig att spela död från WoW...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hade han lärt sig att spela död från WoW...?Han skrek (taunt) ju också på älgen så han fick aggro så den inte jagade hans syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Sen tog han sprint och den tog slut rätt så snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hahaa, var ju riktigt rolig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Han tog väll nån spell som gjorde skadan lindrigare med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Förresten har jag aldrig hört talas om en älg som dödat en människa... O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Gammal som attan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Den är forfarande bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Förresten har jag aldrig hört talas om en älg som dödat en människa... O_oFinns antagligen ett par bilkrockar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.