evilguy Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Skrivet 23 Mars 2009 (redigerat) Hej jag har en host som jag skulle vilja sätta upp ett webbspel som pimpland/biltjuv problemet är det att jag har ingen kunskap av php/asp så frågan är då om någon skulle kunna koda det och bli delägare mot att jag hostar servrar har tillgång till 3 webbsidor som delar samma mysql. obs sidan ska vara .asp eller .php 1 är på one.com (SE) 1 är på serverffs.com (NL) 1 är på awardhost.com (UK) mysqlen är på serverffs.com (NL) 1 gb lina skulle vilja att det är admin panel för ban och detta då det är behövande skulle ochså vilja ha som ett fängelse ifall du åker dit för rån/inbrott/bil stöjd och ochså kunna köpa företag spelet ska vara lätt översatt för att kunna enabla dom på mer en bara i sverige allså typ en language.ini som den läser ifrån. för mer info adda nofear@gaming4life.zzn.com på msn eller emaila nofear@gaming4life.co.cc kommer ha tillgång till se.nu domän och .co.cc i början sen kanske .se .com och sådant senare om vi blir populära :) Redigerat 23 Mars 2009 av evilguy Citera
laynus Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Asså ett sånt här system behöver utvecklas i minst 1 halv år och har du inga kunskaper själv köp det då? Citera
evilguy Skrivet 31 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Problemet är ju det att jag inte har pengarna till o köpa en kodare och jo jag kan koda men kan inte det så bra och har för mycket o göra med moppen som jag har så. Citera
laynus Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Så då är det väll ingen idé att börja med ett webbspel då? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.