Hanrockar Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hej. Jag har gjort musik på datorn och skulle vilja sälja den på internet samt få den utspridd. Skaffa fans osv. Jag ska lägga ut på youtube och AllEars men jag skulle hemskt gärna vilja lägga ut på fler sidor. Om det är någon som vet hur man får in sin musik gratis på Itunes blir jag överlycklig! Hah-. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Pengakåt, eh? Myspace går väl bra att börja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Skulle du kunna skicka ett sample på låten? och myspace is the shit for starters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Varför vill du ha en ex av låten? Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 eller hela låten ;) Ladda upp låten på http://www.speedyshare.com/ och sedan skicka länken i ett pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Du får den när den är inspelad XD Jag ska spela in rösten typ iövermorn. Men låt oss gå tbx till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Du får den när den är inspelad XD Jag ska spela in rösten typ iövermorn. Men låt oss gå tbx till ämnet?Vilken stil är det? finns olika forum för olika musik stilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hmm .. det ja. Det är lite egen still. Men om du känner till typ Erik Hassle, Salem, typ ganska mycket tekno/pop/alternativ hahaa xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag laddade upp den till YouTube precis ;) Kvaliten är hemsk men lyssna iaf :) Sedan när jag laddar upp bara ljudfilen blir allt bättre. http://www.youtube.com/watch?v=da4SClWIKl8...page&fmt=18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Musiken passar inte rösten direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Inte? Hum. Okej. Kritik är välkommen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.