ExorZ Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Kan ni visa ett bra DK specc (Unholy) på 58 behöver du inte en spec, ta bara vad du Själv tycker verkar bra så klarar du dig till 80 du är Death Knight
zitroz Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Blood är lättast som leveling enligt mig. Man dör aldrig(man kan ha på sig 5 gubbar på samma level) och därför går det lite snabbare. Fast man måste ju veta hur man använder det såklart!
Gäst Daniz Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Blood är lättast som leveling enligt mig. Man dör aldrig(man kan ha på sig 5 gubbar på samma level) och därför går det lite snabbare. Fast man måste ju veta hur man använder det såklart!Själv har jag tagit max 14 på mig hittils som UH dk (lvl 61). De där fåglarana i hellfire, pullade en hel grupp, gick finfint. Rekommenderar UH för lvling, du kan lätt tanka instances tills du kommer till northrend och du kan AoE'a sjukt bra.
zkAro Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Blood är lättast som leveling enligt mig. Man dör aldrig(man kan ha på sig 5 gubbar på samma level) och därför går det lite snabbare. Fast man måste ju veta hur man använder det såklart!Själv har jag tagit max 14 på mig hittils som UH dk (lvl 61). De där fåglarana i hellfire, pullade en hel grupp, gick finfint. Rekommenderar UH för lvling, du kan lätt tanka instances tills du kommer till northrend och du kan AoE'a sjukt bra. Aa, håller med Daniz med att UH är bäst för lvling, lvlar UH med min dk.
Hivee Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Blood är lättast som leveling enligt mig. Man dör aldrig(man kan ha på sig 5 gubbar på samma level) och därför går det lite snabbare. Fast man måste ju veta hur man använder det såklart!Själv har jag tagit max 14 på mig hittils som UH dk (lvl 61). De där fåglarana i hellfire, pullade en hel grupp, gick finfint. Rekommenderar UH för lvling, du kan lätt tanka instances tills du kommer till northrend och du kan AoE'a sjukt bra. ont så rekommenderar jag http://eu.wowarmory.com/character-talents....amp;n=Samanoske Redigerat 25 Mars 2009 av Hivee
Rekommendera inlägg