DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Dags för en ny tävling!!! Välj bland dina gamla eller gör helt nya Pokemon sprites! Regler: 1. Teamet måste bestå av 3-6 Pokémon som du själv har gjort. 2. Pokémonen "måste" vara gjorda i paint. 3. Teamet får innehålla högst 1 über (ungefär som legendarisk). 4. Du får "absolut" inte sno Pokémonen från någon på fuska eller Google, Photobucket mm... Om du inte vet var man får tag på Pokémon (att blanda) så kan du hitta dom här!!! I slutet blir det röstning om vem som vinner, vinnaren får 10x sina röster i FuskaMynt + vinnarens team får vara med i mitt spel Pokémon Metal! Här kommer alla bidrag: Kuddmannen: Anton99: Fr3Du: EmoNerdChild: http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_03_2009/post-34545-1238007197.png Yoshihi: ThunderBoy: http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_03_2009/post-72832-1238005456.png Caru: Redigerat 26 Mars 2009 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Vad menar du med team? Ett helt vanligt pokemon team? Eller en familj? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 6 Pokémon som du har gjort själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 skrev Kuddmannen: 6 Pokémon som du har gjort själv :P Ok då fattar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) det här är mitt bidrag: den i mitten på nedre raden är über 1.namn:darkran typ:dark/pshycic info:darkran är en pokemon som är ovanligt svår att fånga och finns bara på några få ställen. namn:pozor typ:water info:denna pokemon är en ny upptäckt utveckling av porygon2, ingen vet hur porygon2 blir denna pokemon. 3.pochu typ:electric/ground info: pochu är en pokemon som gräver tunnlar under marken med sina stora fötter och när fara hotar så skickar den iväg en enorm boll av blixt mot faran. 4.seacrown typ:water/bug info: seacrown är en pokemon som ser ut som en vatten fossil av något slag. 5.namn:ghostraider typ:ghost/electric info:ghostraider är en pokemon som bara ett fåtal personer har sett,vissa människor tror att det är ett spöke. 6.namn:miswel typ:ghost info:miswel är en pokemon som ger mardrömmar till andra pokemon och människor Redigerat 25 Mars 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Mitt team: Den längst till höger på nedre raden är Über =) Redigerat 25 Mars 2009 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Här är mitt roliga team. Edit: Alla är gammla Skirver attacker för skojs skull Bayfire Fire Blast Flamerthrower Flamespin (kastas från huvudet) Solarbeam Flamekey Firepunch Firetail Tailpunch Low kick Menulati Hydro Pump Ice beam Zap canon Razor Ice Kicker Seismic toss High jump kick Low kick Cross Chop Ghostpyryrier Leer Growl Course Nightmare Freefly Fly Tailpunch Giga Drain Physhic Edit2: Ursäkta den där skitbilden det är väl nåt j*vla virus vi har på datan Redigerat 26 Mars 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 skrev Thunderboy: Här är mitt roliga team. Edit: Alla är gammla Edit2: Ursäkta den där skitbilden det är väl nåt j*vla virus vi har på datan ska man skriva så också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Gör hur du vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Mitt bidrag. Tredje pokemonen e legendarisk ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 skrev Kuddmannen: Gör hur du vill :P ok, då gör jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Har precis gjort det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg