Hellbringer Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Har haft min 60 gig från och med dagen den kom ut i Sverige och jag har inte fått någon gul lampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 60 gig och 40 gig kan inte få lampan! bara 20 gb versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Red ring of dead är ett fel i systemet på X-boxen. Misstar jag mig inte helt fel så beror Red Ring of Death på fellödningar i Xboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Red ring of dead är ett fel i systemet på X-boxen. Misstar jag mig inte helt fel så beror Red Ring of Death på fellödningar i Xboxen. Kind of, du får oftast RROD därför lödningen blivit mjuk och kommit ur position pga vibrationerna från DVD-läsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Oj, skrev helt fel. Så här är det. Den gula lampan kommer på 20 GB versionen av PS3 och "old blu-ray" kommer bara på 40 gb versionen. Så om du hade en 40 gb är det omöjligt att du fick den gula lampan. Ps. min pajade oxo lämnade in den och fick en 60 GB :)! (hade 40 GB) Hur kan det vara omöjligt när det nyss hände mig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 jag fick YLOD också. Ps3an blinkar rött, trycker på start. Blir röd och trycker igen startar sen så börjar den blinka gult för att sedan stängas av. Skickat in den på lagning.. förhoppningsvis så går den på reklamationen så jag inte behöver betala 3000 kr (har 60 gb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 jag fick YLOD också. Ps3an blinkar rött, trycker på start. Blir röd och trycker igen startar sen så börjar den blinka gult för att sedan stängas av. Skickat in den på lagning.. förhoppningsvis så går den på reklamationen så jag inte behöver betala 3000 kr (har 60 gb) Vart skickade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) där jag köpte den, discshop. (först kontaktade jag playstations support. de sa att man skulle skriva till discshop, så jag skickade ett meddelande till dom och fick information om vad jag skulle göra och liknande) Redigerat 6 Juni 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.