Hoppa till innehåll

Wow Igen


VAZE

Rekommendera inlägg

Jag ska börja med wow igen, och jag ska köpa lich king. Och jag vill levla min druid från 54 till 80 så fort som möjligt så jag undrar vilka addons som man ska använda förutom questhelper? och vet ni något tips på kanske bra levling ställen eller nått sånt? som sakt jag har aldrig levlat i outland eller northrend.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, för att lvla är ju en sak, och att ha ett snyggt UI är en annan. Men QuestHelper och Cartographer som Boffa sa funkar bra till lvling.

 

Och sen har jag hört att Carbonite QuestHelper är bra också, har dock inte testat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, för att lvla är ju en sak, och att ha ett snyggt UI är en annan. Men QuestHelper och Cartographer som Boffa sa funkar bra till lvling.

 

Och sen har jag hört att Carbonite QuestHelper är bra också, har dock inte testat det.

Carbonite är skit bra! (y)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ps2Boj

Carbonite. Mycket bättre än QH.

Bara det att Carbonite (vad jag har för mig) är bara en map-addon..

Jag tror ni menar Cartogropher..

 

Imo är inget av cartogropher eller questhelper bra då dom oftast pekar på ställen som kan vara fel mesta dels.

Lightheaded låter ganska bra faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur det är med Carbonite, efter att blizzard ändrat policyn för addons så att addonet absolut inte får ha någon "trial version" så man måste betala för att få fulla versionen, och absolut inte ha någon form av "donera pengar till oss"-reklam i sig. Så jag vet inte om skaparen till Carbonite har lagt ner projektet, men det låter rimligt tills vidare.

 

 

1) Add-ons must be free of charge.

All add-ons must be distributed free of charge. Developers may not create "premium" versions of add-ons with additional for-pay features, charge money to download an add-on, charge for services related to the add-on, or otherwise require some form of monetary compensation to download or access an add-on.

 

2) Add-on code must be completely visible.

The programming code of an add-on must in no way be hidden or obfuscated, and must be freely accessible to and viewable by the general public.

 

4) Add-ons may not include advertisements.

Add-ons may not be used to advertise any goods or services.

 

5) Add-ons may not solicit donations.

Add-ons may not include requests for donations. We recognize the immense amount of effort and resources that go into developing an add-on; however, such requests should be limited to the add-on website or distribution site and should not appear in the game.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...