IlyUJessica Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Tjabba!!Hej jag har gjort en Film på: Window Movie Maker men det e inte rätt fil för youtube och har magic video conveter men den hittar inte filmen :huh: Lite Hjälp Snälla :( Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Tjabba!!Hej jag har gjort en Film på: Window Movie Maker men det e inte rätt fil för youtube och har magic video conveter men den hittar inte filmen :huh: Lite Hjälp Snälla :( Är den i .WMM?Googlade lite snabbt på gratis konverterare och hittade den här sidan http://www.freedownloadscenter.com/Multime...r_Download.html Lycka till Citera
RazerInc Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Hur sparade du den? tror du sparade som ett movie maker projekt. Citera
CeZ Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Jag fattar inte hur så många sparar i fel format med WMM. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Skrivet 25 Mars 2009 Okej, öppna filmen (projektet) igen och spara som .wmm Citera
IlyUJessica Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Hur sparade du den?tror du sparade som ett movie maker projekt. den hittar inga andra format att spara i :o ja för det inte finns någon annan.blir cirka så här: spara som->så finns det bara att spara i .MSWMM Jag fattar inte hur så många sparar i fel format med WMM. Citera
Garone Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Jag fattar inte hur så många sparar i fel format med WMM. Du måste välja "publicera film" Citera
IlyUJessica Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2009 Jag fattar inte hur så många sparar i fel format med WMM. Du måste välja "publicera film" Ahhh...Tack hade inte tänkt på det :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.