DanielFors Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Hejsan! Tänkte tipsa om en sida som jag råkade snubbla över idag när jag surfade, denna sida tillåter en att spela runescape member helt gratis igenom att man loggar in på runescape via hemsidan. Var snäll och inte sprid sidan för mycket, runescape admin's kan uppenbara detta då och få sidan nedstängd.. Länk till hemsidan Rensad Vänliga hälsningar /Daniel Redigerat 26 Mars 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 öhh omg!!! Det FUNGERADE TACK!!!! ÄNTLIGEN KAN JAG SPELA SOM MEMBER I RUNESCAPE!! HADE GETT DIG 1000 BLÖTA KYSSAR OM JAG HADE SETT DIG!!! HUR KAN DETTA FUNGERA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Och sidan har blivit rapporterad till Jagex... :gitarr: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Reklam + Risk för scam. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg