Piggybank Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) 1. Jag e 94 född 2. Jag har intresse för tjejer 3. Jag känner Bättre mig själv 4. Finns det 12 åringar som är 185 cm Lång -.- 5. Antagligen gjorde jag fel eller så var det min lillebrorsa (Hittils vet jag ej) 6. I skolorna i Nybro Kommun så kör vi med Betygen i 7an (fick G i allt) Redigerat 4 April 2009 av Piggybank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Så du är född 94 men går i sjuan? Jag hänger inte riktigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Haha, när man går i 8:an nu så är man född 1994, eller är du lite efterbliven typ går på särskola? Då är det undantag .. PS. Mitt inlägg var inte skrivet för att mobba/trakassera någon. Redigerat 4 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Du är 14 år, ta det lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Håll er till ämnet annars kommer tråden låsas och varningar utdelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Ok jag har Frågat innan Men Det Funkar inte... Igentligen Hur Gjorde Ni för att få flickvänner igentligen det var därför jag gjorde tråden så jag skulle få några förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Det finns 1 Problem 1. I min Kommun jag bor i så Finns alla Skolor i Skol katalogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Det finns 1 Problem 1. I min Kommun jag bor i så Finns alla Skolor i Skol katalogen ja vad gör det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Det finns 1 Problem 1. I min Kommun jag bor i så Finns alla Skolor i Skol katalogen ja vad gör det då? Hmm Vet inte men Några I Den andra högstadiet Vet vem jag är och att jag e Mobbad -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Det finns 1 Problem 1. I min Kommun jag bor i så Finns alla Skolor i Skol katalogen ja vad gör det då? Hmm Vet inte men Några I Den andra högstadiet Vet vem jag är och att jag e Mobbad -.- Ifall du hittar en bra tjej som du tycker om och hon tycker om dig, så kommer hon inte att bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Man kan alltid gå in på www.bilddagboken.se och leta snygga tjejer i just din kommun. När du hittar någon som ser rätt bra ut så kan du börja kommentera hennes bilder och sånt :P Sen när ni har lärt känna varandra lite så kan du fråga vad hennes mobil nummer är, och så kan ni börja smsa. Och en dag kommer hon fråga ifall ni ska träffas. B) Det finns 1 Problem 1. I min Kommun jag bor i så Finns alla Skolor i Skol katalogen ja vad gör det då? Hmm Vet inte men Några I Den andra högstadiet Vet vem jag är och att jag e Mobbad -.- Ifall du hittar en bra tjej som du tycker om och hon tycker om dig, så kommer hon inte att bry sig. hmm Kanske -.- man Vet ju aldrig ju ^^ men nån bra tips på En Dejt då?? (om jag har tur XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.