HaSsE93 Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Jo en polare ska depatcha jag undrar vad han ska remove för .mpq filer i data och sen repaira. fråga inte varför han ska göra det, det frågar jag inte om, så svara på det jag frågar, FALL NI KAN.
Hivee Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) Privatservers är dåliga för din hälsa Redigerat 26 Mars 2009 av Hivee
HaSsE93 Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Privatservers är dåliga för din hälsa Asså, väx upp, jag sa ju klart och tydligt att du inte skulle börja tjabba. Men du gör det endå? Och vissa kanske inte gillar WOTLK och BC saker som har kommit? Alla lirar inte bara för att slippa pengar, de kanske lirar för att de hatar alla jädrans nya expansioner.
Hivee Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 Privatservers är dåliga för din hälsa Asså, väx upp, jag sa ju klart och tydligt att du inte skulle börja tjabba. Men du gör det endå? Och vissa kanske inte gillar WOTLK och BC saker som har kommit? Alla lirar inte bara för att slippa pengar, de kanske lirar för att de hatar alla jädrans nya expansioner. Om du hade läst mellan raderna skulle du sätt att jag inte bryr mig om vad du säger, tack, och lycka till
Rekommendera inlägg