Hoppa till innehåll

Mew


Mic_93
 Dela

Rekommendera inlägg

(Mic_93 @ 16/05-2004 20:34:08)
(PokémonMaster @ 15/05-2004 14:37:34)

Gameshark finns inbyggd i vissa emulatorer!

Emulatorer är olagliga...

är dom

hmm.. telkniskt sett är dom inte 100% olagliga... man får ha en emulator med ett spel man äger i 24 timmar, sen efter det är de olagligt.

 

så om jag har pokemon gul, så får jag ha en emulator med pokemon gul på helt lagligt, men efter 24 timmar, så bryter jag mot lagen om jag spelar fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 161
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

HuH? Mew????? men asså man kan ju få den på ett annat sätt än GAMESHARK vad jag vet. Min kompis e pokemon nörd han har silver på gameboy color och han har HO-OH Lugia Celebi Mew Mewtwo alla i lvl 100 (han har fler sällsynta men orka säga alla) problemet är att han säger inte eller så kommer han inte ihåg. när jag frågade honom om celebi sa han att han inte kom ihåg :) . Men jag är starkare än honom så jag kanske kan tvinga honom att säga :D det vore inte särskilt snällt men ändå. MVH att vara stark kan vara bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mew kan man väl bara få på röd blå och gul eller har jag missat nåt.... förresten vad är gameshark för nåt... ps. jag har mew,mewtwo,celebi,tyranitar,ho-oh och en massa fler i level 100. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mew kan man väl bara få på röd blå och gul eller har jag missat nåt.... förresten vad är gameshark för nåt... ps. jag har mew,mewtwo,celebi,tyranitar,ho-oh och en massa fler i level 100. :unsure:

Hur fick du dom......GameShark......eller <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Mic_93 @ 23/05-2004 11:43:31)

mew kan man väl bara få på röd blå och gul eller har jag missat nåt.... förresten vad är gameshark för nåt... ps. jag har mew,mewtwo,celebi,tyranitar,ho-oh och en massa fler i level 100. :unsure:

Hur fick du dom......GameShark......eller <_<

Mew bytte jag från röd.... mewtwo också... celebi fick jag av en kompis.... alla andra efter jäv*igt hård träning i pokemon ligan som jag har kört ca 340 gånger...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Hur får man en Ganeshark om man inte har en emulator då???????????????? <_<

jag köpte från min kompis han köpte den i KINA men man kan bara köpa den utomlands.sverige tar aldrig ut såna bra saker dåligt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(SuiCune @ 24/05-2004 16:23:22)

Hur får man en Ganeshark om man inte har en emulator då???????????????? <_<

jag köpte från min kompis han köpte den i KINA men man kan bara köpa den utomlands.sverige tar aldrig ut såna bra saker dåligt

vad e en emulator???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...