Snaffo Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Skrivet 26 Mars 2009 :kung: Då ska jag fördjupa er om vad Snaffo egentligen är och hur det egentligen kommer att fungera med tanke på att många här inte kan se skillnaden mellan Snaffo och habbohotel så ska jag berätta lite om våra unika funktioner, så håll er i hatten! :P När man redan loggar in på Snaffo första gången så kommer ett intro att visas och man kommer att börja vid en tågstation. Det är då hela äventyret börjar, man har en hel ö att utforska, det är ingen navigator som tar dig dit eller hit, det är du själv som måste utforska och påverka hur ditt liv ska vara på Snaffo. På ön så kommer det att finnas ett shopping center, vår största zon nämligen. Där kommer man att kunna handla möbler, kläder, gå in i olika butiker och även handla mobil telefoner. För att byta kläder eller köpa kläder så går man till klädaffären, vill du sedan köpa till dig möbler går du till möbelaffären. När det gäller mobilen så är det ens personliga kontakt källa, du kommer att kunna sms andra Snaffos, du kommer att kunna köpa nya ringsignaler, bakgrund och även skal till din mobil, you name it. När det sedan gäller ett privatrum så går man till hotellet förbi stranden där poolen ligger. När du sedan har kommit till hotellet kan du antingen hyra ett rum (billigaste rummet är gratis och rummet är permanent) eller besöka en Snaffo genom att gå till hissen för att sedan komma till din Snaffo polare. I Snaffo har vi även en tidzon, solen går ner och upp, det betyder att på natten kan man antingen dra till sina Snaffo polare och festa eller dra ner till Stranden/poolen och joina andra. Vi kommer även ha unika rum som ett konsert rum och en gala rum där vi delar ut priser. För att sedan kunna underhålla er på Snaffo kommer vi att ha mini uppdrag där du t.ex ska försöka ragga receptionisten och få poäng. Med poängen kommer du att kunna köpa till dig saker. Det här är bara ett litet utdrag av vad Snaffo kommer att innehålla, nu hoppas jag att ni kan se skillnaden mellan Snaffo och habbohotel och jag hoppas att ni kommer att njuta av Snaffo ;) Happy Snaffo Day! :D / Snaffo.se :thanks:
Rekommendera inlägg