babalonien Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Tja! ;) vill ni joina min klan så gå in på x-fire. Jag kör nu för tiden bara bf vietnam... Men jag har två profiler 1 * [real BF] beast 502 2 * [real BF] Mr_Strawberry. Jag har skapat klanen och är med men inte på x-fire för mitt x-fire-program har slutat att funka. Vill ni joina så skriv! .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeTaX Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 vilket spel?han har ju nämnt BF spelen några gånger (Battlefield) men annars så vet jag inte...men skulle nog tippa på BF endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 vilket spel?han har ju nämnt BF spelen några gånger (Battlefield) men annars så vet jag inte...men skulle nog tippa på BF endå. Nä det vet inte vi heller... Battlefield serien är ganska stor smartboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.