MaryJane Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Åker hellre te jkp, Fast jag hade velat se lillasyster.Dom må låta bra på datorn men det gör dom ej IRL. Inte samma känsla att lyssna från datorn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag gillar låten "rad efter rad" samt "Umbrella". Men det som jag hörde live var INTE bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) ähh kunde inte :cry: men ska till DHS09 :D och det gör inget att man missa lillasyster, sonic syndicate ska ju till jkp Redigerat 16 April 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jepp, och dem är ganska okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.