Hoppa till innehåll

Dreamhack Göteborg


Friday

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag och två andra polare var där. Fick gratisbiljetter ifrån skolan. Om du var kvar tillräckligt länge för att se tävling om vem som kunde göra mest armhävningar med bara kalsonger på var han som stod och spände sig mest en av dom som jag var med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DHGBG! Första gången Dreamhack kommer till Göteborg. Någon som skall dit? Vilken plats sitter ni på i så fall? Själv så ska jag kanske dit (;

 

 

Större delen av informationen nedan är skrivet av Median.

 

Vad är Dreamhack för något?

Dreamhack är ett av världens största LAN som har pågått i flera år nu på Elmia i Jönköping. Nu har de även tagit det till andra städer, såsom Göteborg, Skellefteå & Stockholm.

 

 

 

Vad kan man göra på Dreamhack?

Det finns flertal aktiviteter som brukar pågå på scenen såsom tävlingar, musik etc. Men också olika speltävlingar.

 

 

 

Vart ligger det?

Svenska mässan vid korsvägen i Göteborg (nära Liseberg).

 

 

 

Hur mycket kostar det?

450kr + 30kr för orderavgiften = 480kr.

 

 

 

Hur bokar man?

http://bokning.dreamhack.se

Visa/Mastercard, Paynova konto eller Internetbank krävs för att kunna boka.

 

 

 

Är det många tjejer där?

Njae, DH domineras väl mest av killar, men visst finns det tjejer. Såg en 50-60+ gammal dam som satt på raden framför mig och chattade på Steam ;)

 

Ska kanske men vet inte jag kanske sticker med en polare till mig så att vi delar upp betalningen och om vi sticker bpir det ju Summer 09 och då tar vi nog D hallen för där är stirigast ju specielt om man spelar SC eller CSS men spelar man SC kanske man ska ta C min kompis spelar CSS så det blir nog D hallen om vi har pengar :P

 

Det e ju en bit att åka från skåne <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DHGBG! Första gången Dreamhack kommer till Göteborg. Någon som skall dit? Vilken plats sitter ni på i så fall? Själv så ska jag kanske dit (;

 

 

Större delen av informationen nedan är skrivet av Median.

 

Vad är Dreamhack för något?

Dreamhack är ett av världens största LAN som har pågått i flera år nu på Elmia i Jönköping. Nu har de även tagit det till andra städer, såsom Göteborg, Skellefteå & Stockholm.

 

 

 

Vad kan man göra på Dreamhack?

Det finns flertal aktiviteter som brukar pågå på scenen såsom tävlingar, musik etc. Men också olika speltävlingar.

 

 

 

Vart ligger det?

Svenska mässan vid korsvägen i Göteborg (nära Liseberg).

 

 

 

Hur mycket kostar det?

450kr + 30kr för orderavgiften = 480kr.

 

 

 

Hur bokar man?

http://bokning.dreamhack.se

Visa/Mastercard, Paynova konto eller Internetbank krävs för att kunna boka.

 

 

 

Är det många tjejer där?

Njae, DH domineras väl mest av killar, men visst finns det tjejer. Såg en 50-60+ gammal dam som satt på raden framför mig och chattade på Steam ;)

 

Vet ni om man kommer att få mat för en sådan plats för 800kr?

Och sedan vet någon ett sätt att få mer pengar? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DHGBG! Första gången Dreamhack kommer till Göteborg. Någon som skall dit? Vilken plats sitter ni på i så fall? Själv så ska jag kanske dit (;

 

 

Större delen av informationen nedan är skrivet av Median.

 

Vad är Dreamhack för något?

Dreamhack är ett av världens största LAN som har pågått i flera år nu på Elmia i Jönköping. Nu har de även tagit det till andra städer, såsom Göteborg, Skellefteå & Stockholm.

 

 

 

Vad kan man göra på Dreamhack?

Det finns flertal aktiviteter som brukar pågå på scenen såsom tävlingar, musik etc. Men också olika speltävlingar.

 

 

 

Vart ligger det?

Svenska mässan vid korsvägen i Göteborg (nära Liseberg).

 

 

 

Hur mycket kostar det?

450kr + 30kr för orderavgiften = 480kr.

 

 

 

Hur bokar man?

http://bokning.dreamhack.se

Visa/Mastercard, Paynova konto eller Internetbank krävs för att kunna boka.

 

 

 

Är det många tjejer där?

Njae, DH domineras väl mest av killar, men visst finns det tjejer. Såg en 50-60+ gammal dam som satt på raden framför mig och chattade på Steam ;)

 

Vet ni om man kommer att få mat för en sådan plats för 800kr?

Och sedan vet någon ett sätt att få mer pengar? :P

 

Klart att du inte får mat också xD Men plats får du ju.. Mat får du köpa själv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...