CRAAZY Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Hej, jag har precis köpt ett PSP 3004 och jag undrar vilka spel som är bra, det spelar egentiligen ingen roll vad för typ det är men helst inte fight spel(ingen favorit)!!!! Jag vill gärna har bra speltips!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Locoroca Patapon Ska va bra spel som man inte slåss i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Det kan vara det(som man slåss i) Jag har redan Lego batman, fifa 09 och NBA 09!! helst billiga spel men det går bra med vad som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Ja, billiga spel = Lite äldre spel. Men Crisis Core Final Fantasy 7 är kul, inte direkt så billigt. Redigerat 29 Mars 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Flatout Head On är as nice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 God Of War är så extremt bra! Köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pspsnubben151 Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Hej, jag har precis köpt ett PSP 3004 och jag undrar vilka spel som är bra, det spelar egentiligen ingen roll vad för typ det är men helst inte fight spel(ingen favorit)!!!! Jag vill gärna har bra spelti ETT BRA SPEL ÄR DAXTER ;) (Du slåss bara med en elektrisk flug smälla och en spräj............sak)+Inget blod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg