Str4ndB3rg Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Jag undrar hur man går in i bilar utan att köra dom så man kan använda alla vapen. Är det det möjligt? För det har hänt att jag har kommit in i sidan av bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 För att starta Drive-By kan man ju ta tex: Bear bilen. Sen skjut en massa gäng medlemar så kommer alternativer komma upp. Men jag vet inte hur man blir en passagerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 var ett tag sen jag spela saints row 2. Har det inte längre. men jag kom ihåg att på saints row 1 i allfall kunde man ringa en person som automatiskt satte sig i förarsättet när man sätte sig i en bil när man hade "ringt" henne. Har du kollat om det finns nägon sån kontakt på saints row 2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.