SNUFFINATOR Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Frågorna är längre ner. Redigerat 12 April 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 CoD 4 ofc! Bra story och Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Har båda men föredrar CoD 5 eftersom jag gillar andra världskriget mer än modern krigsföring. Köp det till PC. ( Mycket skönare att lira FPS på PC. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Skulle inte slösa pengar på Cod 4 nu, eftersom Modern Warfare 2 kommer i höst. Skulle köpa Cod 5 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Skaffa Cod5 för det är helt otroligt att lira nazi zombies online! Skaffa gärna DLC också. Om någon är sugen på att spela zombie azylum med mig adda Zhowbiz Jag kör ganska ofta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Köpt Cod4 redan, men nu när den här tråden nu är här, så ska ja fråga en fråga. Villket vapen tycker ni att jag ska använda? Mini-Uzi med None Attachment eller MP5 med Red Dot Sight ? Redigerat 11 April 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Köpt Cod4 redan, men nu när den här tråden nu är här, så ska ja fråga en fråga. Villket vapen tycker ni att jag ska använda? Mini-Uzi med None Attachment eller MP5 med Red Dot Sight ?Försök köra med silencer på SMG's, mycket bättre. Många har svårt och bestämma sig vilken SMG dom ska köra med, men prova allihop och välj din favorit. Men är du nybörjare, så ta MP5'an. Mycket lättare att hantera än vad mini-uzin är. Redigerat 11 April 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Köpt Cod4 redan, men nu när den här tråden nu är här, så ska ja fråga en fråga. Villket vapen tycker ni att jag ska använda? Mini-Uzi med None Attachment eller MP5 med Red Dot Sight ?Försök köra med silencer på SMG's, mycket bättre. Många har svårt och bestämma sig vilken SMG dom ska köra med, men prova allihop och välj din favorit. Men är du nybörjare, så ta MP5'an. Mycket lättare att hantera än vad mini-uzin är. okej,tack. Kommer en till fråga lul. Nu när jag använder ACOG siktet till sniper/MP5:an så ser man utanför siktet,så var det inte förut. Hur får jag så att de blir vanligt igen? Redigerat 12 April 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Förstår inte riktigt vad du menar? Du ska aldrig använda ACOG siktet, annat än till M40'n eller någon utav LMG'na. Den sumpar pricksäkerheten massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Förstår inte riktigt vad du menar? Du ska aldrig använda ACOG siktet, annat än till M40'n eller någon utav LMG'na. Den sumpar pricksäkerheten massor. Har märkt det joo, Tack för svaren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.