Hoppa till innehåll

Cod 4 Frågor.

SNUFFINATOR

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
Gäst sebaztian

Skaffa Cod5 för det är helt otroligt att lira nazi zombies online! Skaffa gärna DLC också. Om någon är sugen på att spela zombie azylum med mig adda Zhowbiz

Jag kör ganska ofta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpt Cod4 redan, men nu när den här tråden nu är här, så ska ja fråga en fråga. Villket vapen tycker ni att jag ska använda? Mini-Uzi med None Attachment eller MP5 med Red Dot Sight ?

Försök köra med silencer på SMG's, mycket bättre. Många har svårt och bestämma sig vilken SMG dom ska köra med, men prova allihop och välj din favorit.

Men är du nybörjare, så ta MP5'an. Mycket lättare att hantera än vad mini-uzin är.

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Köpt Cod4 redan, men nu när den här tråden nu är här, så ska ja fråga en fråga. Villket vapen tycker ni att jag ska använda? Mini-Uzi med None Attachment eller MP5 med Red Dot Sight ?

Försök köra med silencer på SMG's, mycket bättre. Många har svårt och bestämma sig vilken SMG dom ska köra med, men prova allihop och välj din favorit.

Men är du nybörjare, så ta MP5'an. Mycket lättare att hantera än vad mini-uzin är.

okej,tack.

Kommer en till fråga lul.

Nu när jag använder ACOG siktet till sniper/MP5:an så ser man utanför siktet,så var det inte förut. Hur får jag så att de blir vanligt igen?

Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...