JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Jag förstod inte vad du skrev men är du deprimerad?(stackars dig) Men det är det här som gör LIVET värt att LEVA! Redigerat 7 April 2004 av Sheik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Jag förstod inte vad du skrev men är du deprimerad?(stackars dig) Men det är det här som gör LIVET värt att LEVA! jag är a*deprimerad. Ja det är vekligen det som gör livet värt att leva! Redigerat 7 April 2004 av JGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. Jo jag förstår vad du menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Stackare. Jag har varit nära in i en depression men kom ur det. En kompis var deprimerad och försökte ta livet av sig... trodde ingen brydde sig... men du, tro inte att ingen bryr sig. Det finns mängder av människor runt omkring dig som kanske inte visar det så tydligt att du märker det, men de bryr sig. Livet är värt mer än man kan ana, oavsett vem man är. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja, livet är verkligen värt att leva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gandalf-den-vite Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag orkar inte med livet jag vill bara dä liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 stackars dig har du några vänner? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Men man kommer över det.. Det känns inte så i början men.. Man kommer på hur många som igentligen gillar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. jag förstår dig!men varför är du så deprimerad? :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Håll lågan brinnande.Om du förstår vad jag menar. ge inte upp. Tänk på hur många som gillar dig dina föräldrar,dina släktingar och om du har några kompisar dem gillar dig också det kan jag nästan lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 över mitt liv. nästan jämt och ständigt så känns det som mitt liv inte är värt nåt. Det känns som om jag är populärare som JGamer än mitt riktiga jag. det är nästan så att jag hellre skulle vara JGamer på heltid än att leva mitt riktiga liv, för i mitt riktiga liv är jag inte så omtyckt. hellre på internet som det finns några som bryr sig om mig än mitt riktiga liv som nästan ingen tycker om mig. jag förstår dej. jag har det oxå så ärligt talat. men det finns alltid någon som bryr sej. alltid. men när man väl e deprimerad, så e de som att man har stängt ögonen å inte ser världen som den är. man ser bara det man vill se och det man ser är att ingen bryr sej. men öppna ögonen, så ser du att det finns någon som bryr sej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.