JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) 1. jag tror att jag såg på youtube att när man hackar rune essence så kan man ha en behållare så att man kan hacka fler ecense åt gången, hur gör man om man nu kan det? 2. Denna frågan undrar jag mest om. Vad gör amulet of accuracy kom på en till fråga.. När man är lvl 25 i prayer så kan man använda protect item. Förlorar man bara en sak om man dör då? tex på PVP världarna? Det hände iaf mig Redigerat 29 Mars 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Du kan ha pouches när du hackar ess. Dessa får du tag i abyss om jag minns rätt. Amulet of accuracy ger typ range bonuse osv. Om du använder protect item, då behåller du 1 extra sak om du dör. Om du är skulled, så förlorar man alla sina saker, men om du använder protect item så behåller du iaf 1 item. Redigerat 29 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vart ligger abyss, jag är inte member bara så du vet.. och det gick inte att söka på kartan Är jag skulled om jag har en dödskalle över mig? om jag inte är skulled då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Vart ligger abyss, jag är inte member bara så du vet.. och det gick inte att söka på kartan Är jag skulled om jag har en dödskalle över mig? om jag inte är skulled då? Om du inte är skulled så behåller du 3 saker plus 1 om du har protect item. Här kan du läsa mer om abyss, http://www.runehq.com/guide.php?type=speci...rt&id=00541 ps, du måste vara member för att använda pouches. Redigerat 29 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vart ligger abyss, jag är inte member bara så du vet.. och det gick inte att söka på kartan Är jag skulled om jag har en dödskalle över mig? om jag inte är skulled då? Om du inte är skulled så behåller du 3 saker plus 1 om du har protect item. Här kan du läsa mer om abyss, http://www.runehq.com/guide.php?type=speci...rt&id=00541 ps, du måste vara member för att använda pouches. men när jag är inne på pvp så är jag först utan dödskalle och sen blir jag helt plötsligt med dödskalle typ innan jag dör, hur ska man kunna behålla sina saker då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vart ligger abyss, jag är inte member bara så du vet.. och det gick inte att söka på kartan Är jag skulled om jag har en dödskalle över mig? om jag inte är skulled då? Om du inte är skulled så behåller du 3 saker plus 1 om du har protect item. Här kan du läsa mer om abyss, http://www.runehq.com/guide.php?type=speci...rt&id=00541 ps, du måste vara member för att använda pouches. men när jag är inne på pvp så är jag först utan dödskalle och sen blir jag helt plötsligt med dödskalle typ innan jag dör, hur ska man kunna behålla sina saker då? Det är när du attackerar nån , du kan inte behålla alla dina saker , bara en sak om du är skulled och använder protect item ( den mest värdefullaste sak du har på dej blir kvar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 tycker det låter lite idiotiskt men... om du attackerar någon i pvp får du döskalle. om du dör med protection of item elr vad den hette så får du behålla en sak men den behöver ju va på. men om någon attackerar dig å du attackerar han efter får du inte men om du dör å har protection of item så får du behålla 4 saker när du dör så enkelt är det O.o och abbys är bara för members. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) tycker det låter lite idiotiskt men... om du attackerar någon i pvp får du döskalle. om du dör med protection of item elr vad den hette så får du behålla en sak men den behöver ju va på. men om någon attackerar dig å du attackerar han efter får du inte men om du dör å har protection of item så får du behålla 4 saker när du dör så enkelt är det O.o och abbys är bara för members. jag fattar inte, förklara bättre.När fick jag behålla 3 + 1 saker med protect item? Redigerat 29 Mars 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 .. Okej. När du går in på en pvp-world. Då har du antagligen ingen dödskalle ovanför dig. Sedan så går du ut på slagfältet. Sedan ser du en annan spelare på samma lvl som dig själv. Om han attackerar dig, då får han en dödskalle ovanför sig, men om du attackerar honom så får du en dödskalle. Om du sen råkar bli dödad av en annan spelare, och du INTE har en dödskalle, så får du behålla automatiskt 3 av dina värdefullaste saker. Men om du samtidigt har "protect item" på, så får du behålla en till sak, dvs 4 saker. Men om du råkar bli dödad när du har en dödskalle ovanför dig, då förlorar man alla sina saker. Men om du har protect item på när du dör, så får du behålla 1 sak iaf. Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 .. Okej. När du går in på en pvp-world. Då har du antagligen ingen dödskalle ovanför dig. Sedan så går du ut på slagfältet. Sedan ser du en annan spelare på samma lvl som dig själv. Om han attackerar dig, då får han en dödskalle ovanför sig, men om du attackerar honom så får du en dödskalle. Om du sen råkar bli dödad av en annan spelare, och du INTE har en dödskalle, så får du behålla automatiskt 3 av dina värdefullaste saker. Men om du samtidigt har "protect item" på, så får du behålla en till sak, dvs 4 saker. Men om du råkar bli dödad när du har en dödskalle ovanför dig, då förlorar man alla sina saker. Men om du har protect item på när du dör, så får du behålla 1 sak iaf. Fattar du? Ja nu fattar jag lite mer.. men det är ju typ omöjligt att inte ha en dödskalle när man blir dödad. Eller får jag inte dödskallen om någon attackerar mig och jag inte attackerar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 .. Okej. När du går in på en pvp-world. Då har du antagligen ingen dödskalle ovanför dig. Sedan så går du ut på slagfältet. Sedan ser du en annan spelare på samma lvl som dig själv. Om han attackerar dig, då får han en dödskalle ovanför sig, men om du attackerar honom så får du en dödskalle. Om du sen råkar bli dödad av en annan spelare, och du INTE har en dödskalle, så får du behålla automatiskt 3 av dina värdefullaste saker. Men om du samtidigt har "protect item" på, så får du behålla en till sak, dvs 4 saker. Men om du råkar bli dödad när du har en dödskalle ovanför dig, då förlorar man alla sina saker. Men om du har protect item på när du dör, så får du behålla 1 sak iaf. Fattar du? Ja nu fattar jag lite mer.. men det är ju typ omöjligt att inte ha en dödskalle när man blir dödad. Eller får jag inte dödskallen om någon attackerar mig och jag inte attackerar den? Du får bara en dödskalle om du attackerar någon.Men om det är en som attackerar dig, och du slåss tillbaka så får du såklart ingen dödskalle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 tack nu förstår jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg