Jensa87 Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 hejsan! kan meddela mig själv som ett riktigt sims freak. har alltid spelat det på en vanlig Pc men köpte nu en laptop och installerade in double delux. hur ja än försöker så kan ja inte få upp fusk rutan. va i hela fridens namn ska man göra?? // nya laptop ägaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TOMPAG Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 hejsan! kan meddela mig själv som ett riktigt sims freak. har alltid spelat det på en vanlig Pc men köpte nu en laptop och installerade in double delux. hur ja än försöker så kan ja inte få upp fusk rutan. va i hela fridens namn ska man göra?? // nya laptop ägaren håller med dig fullständigt haha, hur f*n gör man? hjälp tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MatildaB Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 hejsan! kan meddela mig själv som ett riktigt sims freak. har alltid spelat det på en vanlig Pc men köpte nu en laptop och installerade in double delux. hur ja än försöker så kan ja inte få upp fusk rutan. va i hela fridens namn ska man göra?? // nya laptop ägaren Samma här!!! :o Jag har en laptop och jag spelar The sims double delux. Men det går inte att få upp fusk rutan- :( det känns bättre att veta att man inte är ensam iaf. :o hejsan! kan meddela mig själv som ett riktigt sims freak. har alltid spelat det på en vanlig Pc men köpte nu en laptop och installerade in double delux. hur ja än försöker så kan ja inte få upp fusk rutan. va i hela fridens namn ska man göra?? // nya laptop ägaren Samma här!!! :o Jag har en laptop och jag spelar The sims double delux. Men det går inte att få upp fusk rutan- :( Det kanske inte går om man har double deluxe? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bimini Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Det funkar inte ändå.. Jag har inte double deluxe och det funkar inte.. Hur ska man göra? är desperat! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Det funkar inte ändå.. Jag har inte double deluxe och det funkar inte.. Hur ska man göra? är desperat! ;)¨jag har oxå laptop men spelar djurliv men kan inte få upp fusk rutan o,o sUgEr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Det funkar inte ändå..Jag får upp fuskrutan på Double Deluxe utan problem, tror faktiskt att det funkar för mig på min bärbara också. Redigerat 15 April 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bimini Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jag får upp fuskrutan på Double Deluxe utan problem, tror faktiskt att det går på bärbar också. Men har du en laptop då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ni gör ju samma sak som på en vanlig dator -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bimini Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Jo, men varför funkar det inte på våra bärbara datorer då? Vi vet ju att vi gör rätt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja, det funka på min förra dator som var en laptop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cequre Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Det var konsitgt. Jag har alltid haft laptop och bara spelat sims på laptop. Har alla spel och expansioner och har aldrig haft problem förutom en gång när jag skulle installera Nattliv och de löste sig. Antagligen har du fel upplösning på skärmen eller vad de nu heter XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 ctrl + shift + C ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg