Hoppa till innehåll

"fair" Hacking


Rekommendera inlägg

I den här tråden kommer jag diskutera "fair" hacking. Som betyder att man med pokésav/AR gör enhelt legitimate pokémon...fast hackad. På vilket sät är detta rättvist? om någon jobbar hårt i 5 dagar för att få en bra iv breedad pokémon ska väl ingen bara kunna trycka på några knappar för att få en? Ar/Pokésav förstör pokémon. Sj*vla MENINGEN är att levla upp/Èv träna/ìv breeda pokémon för att bli bättre och kunna slåss, inte att trycka på några knappar som jag har sagt. Alla som använder AR/Pokémon borde bli bannade från nintedo- WiFi för alltid tycker jag

 

och kom inte med den där "men vissa har väl inte tid" skiten, DÅ SKA MAN VÄL f*n INTE SPELA ETT TISFÖRDRIVANDE SPEL? om du inte har tid får du väl leta upp nåt annat j*vla spel. det finns inget "fair"hacking, för det är ORÄTTVIST. Ar/pokésav är som att dö en sekund efter man har fötts. Man upplever allt direkt. jag slutade pokémon för den skiten. och det är hemskt att se folk använda det.

 

I början när pokémon skapades så levlade alla själv, vad var det för fel med det? nu använder alla sina j*vla fake-skillz med AR till att göra fekade pokés. NINTENDO-WIFI BAN FÖR DOm PL0X. Som sagt, om du inte orkar levla/iv breeda/ev träna SPELA INTE POKEMON FFS. DU KAN JU FÖRIh*lvete INTE SPELA TISÖDANDE SPEL OM DU INTE HAR TID

Grattis, du hittade denna txt. här kommer jag skriva att wetterl är en j*vla idiot för uppmuntring av användning av hackade pokémon.

Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har aldrig hackat och jag kommer aldrig och göra det.

 

Roligt DÅ!

 

 

OT: Själv har jag hackat på många spel ( Pokemon ( Provade ) ) som L4D, COD ( FAst det var tråkigt ) osv... Det var skit roligt att se andras miner ^^ ( Skrivda så klart )

 

Men som jag ser det så tycker du att det inte är bra att hacka?

Kanske men nån gång ska man prova ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hackat och jag kommer aldrig och göra det.

 

Roligt DÅ!

 

 

OT: Själv har jag hackat på många spel ( Pokemon ( Provade ) ) som L4D, COD ( FAst det var tråkigt ) osv... Det var skit roligt att se andras miner ^^ ( Skrivda så klart )

 

Men som jag ser det så tycker du att det inte är bra att hacka?

Kanske men nån gång ska man prova ;)

 

man får hacka, men man får INTE använda hackade pokémon i WiFi på nåt sätt, inte ta emot, inte ge, inte strida..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hackat och jag kommer aldrig och göra det.

 

 

Roligt DÅ!

 

 

OT: Själv har jag hackat på många spel ( Pokemon ( Provade ) ) som L4D, COD ( FAst det var tråkigt ) osv... Det var skit roligt att se andras miner ^^ ( Skrivda så klart )

 

Men som jag ser det så tycker du att det inte är bra att hacka?

Kanske men nån gång ska man prova ;)

 

man får hacka, men man får INTE använda hackade pokémon i WiFi på nåt sätt, inte ta emot, inte ge, inte strida..

 

 

Kanske inte då då men annars är det roligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man hackar för att ge en själv poké balls och sånt?

Beror på användning, om pokémonen man fångar släpps ut bara för att få info i sen pokédex är det väl okej, men om pokémonen fångade/själva pokébollarna kommer i koontakt med WiFi så har jag inget ermot det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man hackar för att ge en själv poké balls och sånt?

Beror på användning, om pokémonen man fångar släpps ut bara för att få info i sen pokédex är det väl okej, men om pokémonen fångade/själva pokébollarna kommer i koontakt med WiFi så har jag inget ermot det

 

Du menar att du har emot lr?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Vet du vilka simpla stavningsfel du gjort i ditt huvudinlägg?

 

Varför skulle man inte ta emot eller byta hackade pokemon? :huh:

jag hackar, men endast för att underlätta att fånga/träna pokemon, till exempel använder jag exp boost på en pokemon, levlar den till 100, och använder exp share på de jag vill träna. Jag använder inga pokemon jag "hackat" fram på wi-fi och ändå tycker du att jag ska bannas? Varför? Är du dum i huvudet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet du vilka simpla stavningsfel du gjort i ditt huvudinlägg?

 

Varför skulle man inte ta emot eller byta hackade pokemon? :huh:

jag hackar, men endast för att underlätta att fånga/träna pokemon, till exempel använder jag exp boost på en pokemon, levlar den till 100, och använder exp share på de jag vill träna. Jag använder inga pokemon jag "hackat" fram på wi-fi och ändå tycker du att jag ska bannas? Varför? Är du dum i huvudet eller?

1. Nej, mest för att FF spellcheck tyckte att det var okej

2.Hax, sluta med det pl0x

3.Lär dig att läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Vet du vilka simpla stavningsfel du gjort i ditt huvudinlägg?

 

Varför skulle man inte ta emot eller byta hackade pokemon? :huh:

jag hackar, men endast för att underlätta att fånga/träna pokemon, till exempel använder jag exp boost på en pokemon, levlar den till 100, och använder exp share på de jag vill träna. Jag använder inga pokemon jag "hackat" fram på wi-fi och ändå tycker du att jag ska bannas? Varför? Är du dum i huvudet eller?

1. Nej, mest för att FF spellcheck tyckte att det var okej

2.Hax, sluta med det pl0x

3.Lär dig att läsa.

 

Jag kan redan läsa. Menade du att du redan skrivit varför du tyckte jag skulle bannas? Jag tyckte i alla fall att du skulle argumentera om varför.

Varför ska jag sluta hacka, jag hackar bara för mig själv så jag sabbar inte för någon annan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...