zkAro Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Skrivet 30 Mars 2009 (redigerat) Tjena. Har lagt märke till att man får jävligt lite reputation med thrallmar, märkte detta på min Death Knight när jag var ute och questade. Bara 250 Reputation för varje quest som ger reputation... Vet någon hur man kan tjäna reputation snabbare och bättre (för questen i Hellfire tycker jag är dryga) ? Kan man möjligtvis få reputation från instancer i Hellfire? Tack på förhand. Redigerat 30 Mars 2009 av Necromancer
Boffaroffe Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Skrivet 30 Mars 2009 Tjena. Har lagt märke till att man får jävligt lite reputation med thrallmar, märkte detta på min Death Knight när jag var ute och questade. Bara 250 Reputation för varje quest som ger reputation... Vet någon hur man kan tjäna reputation snabbare och bättre (för questen i Hellfire tycker jag är dryga) ? Kan man möjligtvis få reputation från instancer i Hellfire? Tack på förhand. Ja, du får rep i instanserna. Kommer dock inte ihåg när du slutar få i normal och du måste köra heroic, men har ett svagt minne att det är revered.
Signify Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Tjena. Har lagt märke till att man får jävligt lite reputation med thrallmar, märkte detta på min Death Knight när jag var ute och questade. Bara 250 Reputation för varje quest som ger reputation... Vet någon hur man kan tjäna reputation snabbare och bättre (för questen i Hellfire tycker jag är dryga) ? Kan man möjligtvis få reputation från instancer i Hellfire? Tack på förhand. Ja, du får rep i instanserna. Kommer dock inte ihåg när du slutar få i normal och du måste köra heroic, men har ett svagt minne att det är revered. Tror dock att man får rep i normal shattered halls över revered, lite osäker dock.Körde normal Sethekk Halls på min warrior som var revered och fick rep, och de är i samma level-range.
Xade Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Du kan få reputation till 5999/6000 i Bloodfurnace och Ramparts, sen krävs det att du är 80 och spelar vanlig Shattered Halls eller någon av dem tre på heroic.
zkAro Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Skrivet 1 April 2009 Du kan få reputation till 5999/6000 i Bloodfurnace och Ramparts, sen krävs det att du är 80 och spelar vanlig Shattered Halls eller någon av dem tre på heroic.Men jag kan väl fortfarande få reputation från quests?
Hivee Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Du kan få reputation till 5999/6000 i Bloodfurnace och Ramparts, sen krävs det att du är 80 och spelar vanlig Shattered Halls eller någon av dem tre på heroic.Men jag kan väl fortfarande få reputation från quests? Ja
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 När jag har questet i Thrallmar och lämnar stället brukar jag vara Honored, om du vill bli mer än så är det ju bara att lira instancer som Shattered Halls eller Heroics. Dessutom måste du vara honored för heroics om du undrar, och köpa nykeln för Heroic, som du kan göra hos Thrallmar reputation snubben. Ganska drygt att bli exalted och det kvittar nu tbh eftersom du knappt kan få något som är användning för dig, inga mounts, en hög med kassa oldschool recept och tabarden.
zkAro Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Skrivet 2 April 2009 När jag har questet i Thrallmar och lämnar stället brukar jag vara Honored, om du vill bli mer än så är det ju bara att lira instancer som Shattered Halls eller Heroics. Dessutom måste du vara honored för heroics om du undrar, och köpa nykeln för Heroic, som du kan göra hos Thrallmar reputation snubben. Ganska drygt att bli exalted och det kvittar nu tbh eftersom du knappt kan få något som är användning för dig, inga mounts, en hög med kassa oldschool recept och tabarden.Aa, jag vet. Skulle bara bli honored för att kunna köpa x2 yxor (kommer inte ihåg vad de hette, typ Grunt's Axe eller liknande).
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 När jag har questet i Thrallmar och lämnar stället brukar jag vara Honored, om du vill bli mer än så är det ju bara att lira instancer som Shattered Halls eller Heroics. Dessutom måste du vara honored för heroics om du undrar, och köpa nykeln för Heroic, som du kan göra hos Thrallmar reputation snubben. Ganska drygt att bli exalted och det kvittar nu tbh eftersom du knappt kan få något som är användning för dig, inga mounts, en hög med kassa oldschool recept och tabarden.Aa, jag vet. Skulle bara bli honored för att kunna köpa x2 yxor (kommer inte ihåg vad de hette, typ Grunt's Axe eller liknande). Isåfall är det bara att göra alla questen runt omkring, inte svårt att hitta för questen leder dig till det ena till det andra. Bra med XP/rewards så det e inget att förlora!
Xade Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 Bli exalted, för 2 achivements: [The Burning Crusader] [** Exalted Reputations]
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 Bli exalted, för 2 achivements: [The Burning Crusader] [** Exalted Reputations] Jojo, klart. Om man är ute för achievements så! Men han var ute efter yxorna nog mest, men iaf så e det ju också bra ;)
zkAro Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Skrivet 2 April 2009 Bli exalted, för 2 achivements: [The Burning Crusader] [** Exalted Reputations] Jojo, klart. Om man är ute för achievements så! Men han var ute efter yxorna nog mest, men iaf så e det ju också bra ;) Japp, tror att jag knappt pallar med de achievementen, men visst hade de varit coolt me dom!
Rekommendera inlägg