carinale Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Hej! Kan någon vara snäll och hjälpa mig och tala om ifall leafgreen och fire red nästan är samma spel. Har köpt båda två till min son och han påstår att dom är likadana förutom en figur, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Ja, det är det. Ingen skillnad utom färgen på spelen. Det kan vara någon liten skillnad, men inget bättre eller sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det är typ ingen skillnad min kompis och jag han har leafgreen och jag firered och det är inte någon olikhet alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Totodile98 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Det är typ ingen skillnad min kompis och jag han har leafgreen och jag firered och det är inte någon olikhet allsendast lite olika pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg