fimpen Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Edit: Vart på nått sätt dubbel post... Redigerat 3 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Aha du tänker på min avatar, hur visste du att de gick på Cartoon Network? Tror att det är du som kollar och inte jag.. Som Mindtwistah sade tittade jag på det mycket när jag var i din ålder. D.v.s 8-9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Ni är båda jätte häftiga, skaffa er ett liv j*vla äckel Redigerat 4 April 2009 av DubbelD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Hej! Tech deck är en skateboard fast miniratyr (eller hur man säger det) som är fingerboard. Kostar 80 spänn i Stadium, men har någon av er den??? Har läst olika saker på nätet att dom snabbt går i sönder men vet inte om det e sant. E det lönt att köpa??? Hör av er snabbt PLZZ ;) Som nybörjare kan du köpa tech deck och dom går absoult inte sönder för att dem är av plast. Och när du är lite bättre kan du köpa från www.blackriver-ramps.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.