Sidney Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Skrivet 31 Mars 2009 Hallå där. Ska recuita en vän om någon dag. Loggade in på mitt konto på WoW's hemsida och klickar på RAF. Då kommer detta upp, har varit så hela dagen. Kan man göra något eller är det bara att vänta? Sak dra upp en shammy när vi börjar lira sen. Har aldrig spelat seriöst eller särskilt länge med en shammy, så har ingen aning om vad för sorts speccc man ska ha. Vilken är dps, tank och healing specc och vilken är bäst när man ska levla? Ni får gärna länka en bra levling specc om ni har lust.
Boffaroffe Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Hallå där. Ska recuita en vän om någon dag. Loggade in på mitt konto på WoW's hemsida och klickar på RAF. Då kommer detta upp, har varit så hela dagen. Kan man göra något eller är det bara att vänta? ???? Sak dra upp en shammy när vi börjar lira sen. Har aldrig spelat seriöst eller särskilt länge med en shammy, så har ingen aning om vad för sorts speccc man ska ha. Vilken är dps, tank och healing specc och vilken är bäst när man ska levla? Ni får gärna länka en bra levling specc om ni har lust.En shaman har ingen tanking specc. Dom har en healing, restoration, en melee dps, enhanchment, och en spellcaster dps, elemental.Vilken specc du vill ha beror på dig och din kompis. Vill ni samarbeta och han är någon slags dps eller liknande är nog restoration ett bra alternativ för dig, vilket gör det enklare för båda er att hitta en instansgrupp med. Annars är elemental en bra specc, då du får tillräckligt med mana för att kunna hålla din kompis vid liv om ni gör något gruppquest. Dessutom kan du göra ganska bra skada som elemental. Nackdelen är att du kommer få dricka lite oftare.
Sidney Skrivet 1 April 2009 Författare Rapport Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Oj. Glömde skriva vad som kom upp när jag klickade på RAF. Error – Account Management unavailable Our account management pages are currently unavailable. Please check back later. Thank you for your understanding. Det stod på fem olika språk. --- Jag är inte riktigt säker på vilken klass min kompisar kommer vara, men jag är rätt säker på att han kommer vara mage elelr lock. Passar det inte bra då om jag är enhanchment. Så jag kan småtanka mobsen vi ska döda för quester och liknande? Slängde ihop en Enhanchment specc snabbt nu innan jag ska till skolan. Skulle den fungera? Redigerat 1 April 2009 av Sidney
Hivee Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Nej, använd den här eller liknande, sätt de resterande poängen i elemental
w4nkarN Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Kör din polare en meele klass, då tycker jag att du ska vara Elemental, bra DPS och healing. Körde med en eleshammy med min (då frost) DK, tog 11 mobs och en elite på samma gång utan att dö.
Hivee Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Kör din polare en meele klass, då tycker jag att du ska vara Elemental, bra DPS och healing. Körde med en eleshammy med min (då frost) DK, tog 11 mobs och en elite på samma gång utan att dö.Elemental suger om du inte är 60+, finns typ inget spell power gear alls
w4nkarN Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Vi var 61-63. Ta alla cloth gear sånnafall :P
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Skrivet 2 April 2009 Idd, jag tycker dock att enh är fruktansvärt tråkigt, men som hivee säger så finns det inte mycket spellpower gear, men kör som du vill tbh, kvittar ju också vad din mate spelar som ^^
zkAro Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 (redigerat) Tycker du ska köra Enhancement eller Restoration tills 60, då ska du köra Elemental eller Enhancement tycker jag. Men gör som du vill. Redigerat 4 April 2009 av Necromancer
Rekommendera inlägg