Tilvas Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 (redigerat) Jag undrar om mitt acc är hackat för idag när jag logga in stog det att jag skrev in fel lösenord jag gick direkt in på wow-europe.com och logga in på account mangemant och så stog det you dont acces this service.Sen gick jag in på hotmail.com och kolla mailen i skräppost står det att jag använder paypal wtf? så jag undrar om mitt acc är hackat är det här kanske ett april skämt? jag kan inte ens logga in i wow forums <_< Redigerat 1 April 2009 av BLUEROUGE
fishmaster Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Låt mig gissa, du försöte logga in under maintenance och skriver ändå att det stod fel lösenord. Om du kunde logga in på account management, vad är problemet.
ExorZ Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Jag undrar om mitt acc är hackat för idag när jag logga in stog det att jag skrev in fel lösenord jag gick direkt in på wow-europe.com och logga in på account mangemant och så stog det you dont acces this service.Sen gick jag in på hotmail.com och kolla mailen i skräppost står det att jag använder paypal wtf? så jag undrar om mitt acc är hackat är det här kanske ett april skämt? jag kan inte ens logga in i wow forums <_< Nej, inget april skämt, skulle vara sjukt att ens göra något sånt. Du kan ha haft Caps på eller så är du hackad, har du nån secret question? Annars ringer du eller skickar mail till deras support. Har du kvar senaste gamecard koden kan du skriva den också.
Gäst Daniz Skrivet 1 April 2009 Rapport Skrivet 1 April 2009 Du kan aldrig logga in när det är server maintenance...
Rekommendera inlägg