swagzter Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 gta ivEn omöjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ja du, håller med Aircondition. Det kommer inte att gå. Du kan hitta en som passar det första, men inte för det andra. Om du inte känner någon bra inom en butik som kan få ned ett pris från 20 000 till runt 6 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Ja du, håller med Aircondition. Det kommer inte att gå. Du kan hitta en som passar det första, men inte för det andra. Om du inte känner någon bra inom en butik som kan få ned ett pris från 20 000 till runt 6 000 Håller med er båda om att det är omöjligt att få en dator som klarar av det under 6 tusen.Men som Justfiwi sa så kan man nog hitta en som klarar av det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 6990: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=407351 5990: http://www.webhallen.com/prod.php?id=93008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Justfiwi: Klarar nån av dom där datorerna gta iv eller? Annars, är de bra? Inte så kunnig... Vilket är det bästa spelet den skulle klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 skulle inte tro det. om du vill spela satsa på en stationär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P) Redigerat 3 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P) Han vill ha en laptop... OnT: Nej den klarar inte GTA IV. För att klara det så behöver du en mycket bättre dator, framförallt om du vill klara de högre inställningarna då spelet är väldigt ooptimerat så det krävs mer av datorn än vad det egentligen borde kräva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Hejsan! Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar! Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P) Han vill ha en laptop... OnT: Nej den klarar inte GTA IV. För att klara det så behöver du en mycket bättre dator, framförallt om du vill klara de högre inställningarna då spelet är väldigt ooptimerat så det krävs mer av datorn än vad det egentligen borde kräva. Ah, men man kan ändå köpa riktigt billiga laptops på komplett. Redigerat 3 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 va f*n alienware.com ftw maxa innehållet, klarar du nog GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 va f*n alienware.com ftw maxa innehållet, klarar du nog GTA IV Läs tråden :SMax 6 tusen, dit når du inte med en Alienware? Eller hur? Nej skulle inte tro det va. OnT: Jo men du får inte en för 6k som klarar GTA IV, även om du köper på Komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.