Hoppa till innehåll

Bra Bärbar Dator Under 6 Tusen-lappen!

swagzter

Rekommendera inlägg

Hejsan!

Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Justfiwi

Ja du, håller med Aircondition. Det kommer inte att gå.

Du kan hitta en som passar det första, men inte för det andra. Om du inte känner någon bra inom en butik som kan få ned ett pris från 20 000 till runt 6 000

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja du, håller med Aircondition. Det kommer inte att gå.

Du kan hitta en som passar det första, men inte för det andra. Om du inte känner någon bra inom en butik som kan få ned ett pris från 20 000 till runt 6 000

Håller med er båda om att det är omöjligt att få en dator som klarar av det under 6 tusen.

Men som Justfiwi sa så kan man nog hitta en som klarar av det först.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

Jag ska snart skaffa ny bärbar dator under 6 tusen lappen, men vet inte vilken jag ska köpa. Ska mest använda för videoredigigering, webbdesign, photoshop och liknande saker som kräver rätt mycket minne, men även kunna spela spel, typ som gta iv, Call of duty 5 och liknande spel. Tacksam för svar!

Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P) Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hejsan!

Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P)

Han vill ha en laptop...

OnT: Nej den klarar inte GTA IV. För att klara det så behöver du en mycket bättre dator, framförallt om du vill klara de högre inställningarna då spelet är väldigt ooptimerat så det krävs mer av datorn än vad det egentligen borde kräva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

Komplett.se är den bästa sidan lätt, du kan bygga ihop en egen dator, du väljer vilka delar du vill ha. Dock så får du bygga ihop datorn själv men jag du får en guide om hur man gör det (Om jag inte har fel :P)

Han vill ha en laptop...

OnT: Nej den klarar inte GTA IV. För att klara det så behöver du en mycket bättre dator, framförallt om du vill klara de högre inställningarna då spelet är väldigt ooptimerat så det krävs mer av datorn än vad det egentligen borde kräva.

Ah, men man kan ändå köpa riktigt billiga laptops på komplett. Redigerat av Nittionio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

va f*n alienware.com ftw

maxa innehållet, klarar du nog GTA IV

Läs tråden :S

Max 6 tusen, dit når du inte med en Alienware? Eller hur? Nej skulle inte tro det va.

OnT: Jo men du får inte en för 6k som klarar GTA IV, även om du köper på Komplett.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...