zizer Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 hej, jag undrar om man kan köra/åka flygplan eller helikopter på gta chinatown wars, svara om ni vet:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Man kan köra helikopter, men inte flygplan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zizer Skrivet 2 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Man kan köra helikopter, men inte flygplan. ;) ok, men när i spelet och vart?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Man kan köra helikopter, men inte flygplan. ;) ok, men när i spelet och vart?? Det vet jag inte, man kan väl bara hitta en helikopter på ett random ställe eller på ett uppdrag antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zizer Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 men nånn som vet vart man kan hitta en helikopter, förklara så gott ni kan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 det finns ingen helikopter att köra på gta chinatown wars... Man kan bara köra helikopter om man använder hacks, och det tror inte jag du är kapabel av att göra >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg