Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Jag sa aldrig att han vägde mer än mig, och dessutom så menade jag fet som ett positivt adjektiv. Sant att fet är ett adjektiv, men det är inget positivt, det är ett kränkande ord för någon som är kraftigt överviktig. Fett däremot är ett barnvänligt substantiv. Ja men vafan rapto har humer, vi brukar ju spela tesammans lol Så du menar att han har hummer? Då vet jag att han har över 40 fishing iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 LOL!!!! Ska du med Rapto?? Jo f*n de e ju tyngre saker än mig ju! Så du påstår att han är tjock? Nej!!! Jag påstår att han är fet!! xD :lol: Du vet att han kan anmäla dig för att ha kränkt honom? Jag kränkte inte honom! Fet kan vara en bra sak! Typ en fet bil är inte dåligt, eller hur? Men du sa inte att han va en fet bil, du sa att han va fet. Och att han va tyngre än dig. Han kanske blir ledsen? Jag sa aldrig att han vägde mer än mig, och dessutom så menade jag fet som ett positivt adjektiv. Sant att fet är ett adjektiv, men det är inget positivt, det är ett kränkande ord för någon som är kraftigt överviktig. Fett däremot är ett barnvänligt substantiv. Ja men vafan rapto har humer, vi brukar ju spela tesammans lol Så du menar att han har hummer? Då vet jag att han har över 40 fishing iaf :) Yupp det har han ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? Redigerat 16 April 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? Nej :) Ngn som vill komma med mej till seers village o träna wc? @ Mages lr yews? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tossan2 Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? ok raptomex vi kan vill gå till bandos boss imorgon (fredag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? ok raptomex vi kan vill gå till bandos boss imorgon (fredag) Nej tack :PJag är bara 77 range, och bandos generalen har typ 370+ range defence. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? I love the smell of fresh irony in the morning :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tossan2 Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? ok raptomex vi kan vill gå till bandos boss imorgon (fredag) Nej tack :PJag är bara 77 range, och bandos generalen har typ 370+ range defence. :P du som har så mycket pengar kan väll köpa bandos godsword jag som är typ fattig har bandos godsword :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Ja, jag kan köpa bgs.. Men jag kan inte använda den, man måste vara 75 attack vilket jag inte är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Men gud, lägg ner. :o Jag är inte fet, om jag vore det så skulle jag inte i vilket fall bry mig, och ja, jag är lvl 60 fishing, och det jag menade med "tyngre" var riktat mot monster i runescape. Sådär, kan vi återgå till ämnet? Jag tror faktiskt att alla förstog att du menade tyngre monster... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Ngn som vill komma med mej o träna slayer? 140 bloodvelds ftl -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg