Viruz256 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Cyclops i Warriors guild, försöker skaffa rune defender, men skit segt ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Är f2p, finns inte så många ställen men här tränar jag för tillfället. http://i43.tinypic.com/a61lf.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Är det sån grafik som members har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Är det sån grafik som members har?Hon sa ju att hon var F2p.. F2p = Free to play = Inte member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Är det sån grafik som members har?Det där är HD. Det ser likadant för både Members och f2p.Men Elin, har du en avlång skärm eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Skulle tro att hon har det ja Rapto, jag kör med det oxå, bara för att jag inte kan köra med full screen för att jag gör andra saker samtidigt som jag spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Brukar köra mot Moss Giants på Crandor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Är det sån grafik som members har?Det där är HD. Det ser likadant för både Members och f2p.Men Elin, har du en avlång skärm eller? Njaää...testa på f2p med hd ...den blir mycket längre än "normal" och f2p kan inte ha FULL hd så därför går bilden itne hägst upp å ner, om du fattar >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) EDIT! Råkade ta tibia ist för runescape Redigerat 14 April 2009 av Stewen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 DT skellies ovanför Ardougne + Monkey's vid ape atoll om jag vill pure skilla. Abyssal Demon's om jag vill få lite Abby whips. alla 3 ställerna kräver minst 100+ combat (85 slayer) och fler talet quests för och ha access till. men dem är dem bästa för min level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Hur får man den nya kartan? har sett bilder men hur får jag fram den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tränar magic med pvp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg