Gäst Waldorf Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) - Redigerat 18 November 2010 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hejsan. jag jag fått en trojan kallad Trojan horse agent albh på min dator jag jag har avg som antivirus. men när man försöker heala den så¨kommer det upp ett nytt meddelande efteråt. så hur får an bort det?Vad står det på meddelandet då? :huh: I alla fall, har du uppdaterat virus programmet etc? Och är det free trial eller har du köpt full version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hejsan. jag jag fått en trojan kallad Trojan horse agent albh på min dator jag jag har avg som antivirus. men när man försöker heala den så¨kommer det upp ett nytt meddelande efteråt. så hur får an bort det?Vad står det på meddelandet då? :huh: I alla fall, har du uppdaterat virus programmet etc? Och är det free trial eller har du köpt full version? AVG är gratis. OnT: Rekommenderar att du tankar Antimalwarebytes, AdAware och Spybot: Search & Destroy och kör igenom med alla tills de inte hittar något längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 AVG finns i en betalversion. Ska man vara petig så är AVG betalversion. Avgfree heter den som är gratis. Tanka hem nod32 trial, ta bort avgfree och installera nod32 se om nod32 kan ta bort din trojan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) nod32 fungerar ej. och med kaspersky så tod den med någon system fil så datorn typ måste återställas. Viruset liiger iallafall i Windows/ system32/wowfx.dll men om jag går dit och raderar filne så kommer den bara tillbaka efteråt Redigerat 3 April 2009 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag såg att det är många som tipsar om samma sak om du ska ladda ner, men inte varifrån. Därmed så länkar jag till en tråd gjort av Forlorn, som tipsar om en massa program och sida där du ladda ner programmen ifrån. http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 men har ju testat typ allt. om man söker på wowfx.dll på google så är det ju fler som har samma problem men jag fattar inte förklaringarna som ges där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 malwarebytes fixar det mesta, se till att uppdatera den innan du scannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 -Jag säger som typ alla har sakt skaffa Malwarebytes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 inget av sakerna ni sa funkade. så jag fixad sdcheck startade i felsäkert läge och körde programmet därifrån. det fixade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 inget av sakerna ni sa funkade. så jag fixad sdcheck startade i felsäkert läge och körde programmet därifrån. det fixade allt.Ok ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.