Hoppa till innehåll

-


Gäst Waldorf
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan. jag jag fått en trojan kallad Trojan horse agent albh på min dator jag jag har avg som antivirus. men när man försöker heala den så¨kommer det upp ett nytt meddelande efteråt. så hur får an bort det?

Vad står det på meddelandet då? :huh: I alla fall, har du uppdaterat virus programmet etc? Och är det free trial eller har du köpt full version?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan. jag jag fått en trojan kallad Trojan horse agent albh på min dator jag jag har avg som antivirus. men när man försöker heala den så¨kommer det upp ett nytt meddelande efteråt. så hur får an bort det?

Vad står det på meddelandet då? :huh: I alla fall, har du uppdaterat virus programmet etc? Och är det free trial eller har du köpt full version?

 

AVG är gratis.

 

OnT: Rekommenderar att du tankar Antimalwarebytes, AdAware och Spybot: Search & Destroy och kör igenom med alla tills de inte hittar något längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

nod32 fungerar ej. och med kaspersky så tod den med någon system fil så datorn typ måste återställas.

 

Viruset liiger iallafall i Windows/ system32/wowfx.dll

men om jag går dit och raderar filne så kommer den bara tillbaka efteråt

Redigerat av Waldorf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

men har ju testat typ allt. om man söker på wowfx.dll på google så är det ju fler som har samma problem men jag fattar inte förklaringarna som ges där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...