PIMPANGEL Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Hej när jag ska föra över teman från datan till mobilen (Sony Ericsson W595) så gör jag som jag alltid gjort 1:Laddar ner :P 2:sparar den i mina dokument 3:drar temat till Memory stick/Themes. Men helt plötsligt en dag så kommer det en ruta där det står:Filen av typen (namnet) hanteras inte av den här enheten. Om det är en mediefil kan du eventuellt konvertera den i Windows Media Player till en filtyp som kan hanteras, innan den överförs. Skriv gärna vad problemet är eller hur man konverterar den för jag vet inte hur man gör :rolleyes: Tack i förväg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Drar du till fel map? låter som att du försöker överföra en .thm-fil antar jag till mobilens musik mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PIMPANGEL Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) nej jag drar den till min Themes mapp :( och det är en .thm-fil jag vet att det ska funka för jag hag har kunnat gjort det förut Redigerat 4 April 2009 av Commander98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.