Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Kanske lite dum fråga men jag undrar verkligen ;) Alltså, som rubriken lyder. Vilka rum får man fuska rank i. Jag har alltid trott att det är i alla spelrummen, men när jag är på "Dator" rummet, så får jag ingen rank, och i min åsikt så är det väll med spel ~ typ att göra? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Vad menar du? Du får FuskRank när du skriver inlägg i forumet. Du får ej FuskaRank i gruppforum. Läs mer här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Vad menar du? Du får FuskRank när du skriver inlägg i forumet. Du får ej FuskaRank i gruppforum. Läs mer här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 Ja TROR han menar forumen,villka forum man får F-Rank i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Vad menar du? Du får FuskRank när du skriver inlägg i forumet. Du får ej FuskaRank i gruppforum. Läs mer här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 Ja TROR han menar forumen,villka forum man får F-Rank i. Du får FuskaRank i alla forum förutom Gruppernas forum.Det är FuskaMynt du inte får i vissa forum. Redigerat 3 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Vad menar du? Du får FuskRank när du skriver inlägg i forumet. Du får ej FuskaRank i gruppforum. Läs mer här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=24 Ja TROR han menar forumen,villka forum man får F-Rank i. Du får FuskaRank i alla forum förutom Gruppernas forum.Det är FuskaMynt du inte får i vissa forum. Förutom gruppernas forum? :P Vilka är de? :huh: Jag menar, får inte rank för att skriva detta inlägget t.ex, så det kan inte vara i detta rummet kategorin :P Lol, det fick jag? xP Innan fick jag inte det? :o Redigerat 3 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Gruppernas forum dvs grupperna som finns här på Fuska.se. Du kan bli medlem i grupper, kattgruppen osv. Alla dem grupperna har ett forum. Ett forum där du inte får FuskaRank i. Läs länken jag gav dig, ska det var så svårt? Redigerat 3 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Gruppernas forum dvs grupperna som finns här på Fuska.se. Du kan bli medlem i grupper, kattgruppen osv. Alla dem grupperna har ett forum. Ett forum där du inte får FuskaRank i. Läs länken jag gav dig, ska det var så svårt? Okej, men den länken du gav mig. Jag kom till fuska forums huvudsida, men tack ändå :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ett inlägg ger 0.4 rank och mätaren visar inte decimaler, resten kan du lista ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ett inlägg ger 0.4 rank och mätaren visar inte decimaler, resten kan du lista ut själv.Jaha! Tack WASD! Då förstår jag varför det bara var ibland jag fick en rank! ;) Frågan besvarad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ett inlägg ger 0.4 rank och mätaren visar inte decimaler, resten kan du lista ut själv.Jaha! Tack WASD! Då förstår jag varför det bara var ibland jag fick en rank! ;) Frågan besvarad! Om du hade läst hjälpen som jag länkat till så hade du fått ditt svar snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Ett inlägg ger 0.4 rank och mätaren visar inte decimaler, resten kan du lista ut själv. Jaha! Tack WASD! Då förstår jag varför det bara var ibland jag fick en rank! ;) Frågan besvarad! Om du hade läst hjälpen som jag länkat till så hade du fått ditt svar snabbare. Som jag sa, när jag tryckte på länken kom jag till huvudsidan av Forum Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 man får väl inte rank från "Humor" forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.