Joe Cool Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag behöver hjälp till The legend of Zelda the four swords (A link to the past) Jag har kommit till stället utanför ökentemplet men får inte bort den gröna stenen vad ska jag göra??? Jag har Pilbågen, svärdet LV.1, bomber,lyktan och Pegasus boots... :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Legend Of Zelda: Four Swords och A Link To the past är två helt olika spel! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Legend Of Zelda: Four Swords och A Link To the past är två helt olika spel! ;) The legend of Zelda the four swords är The legend of Zelda the four swords och A link to the past i ett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 du ska springa in i bokhyllan nedanför byn 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 opps... boken ska du använda på det stora blocket. 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 det finns en stor grön sten vid tredje slottet om man går över bron där ska du använda boken för att få en medaljong också viktig att ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja annars kan du ringa mig joe du har mitt mobil nummer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag behöver hjälp på A Link to The past pckså! Vad ska man göra när man har hittat svärdet i Lost Wood? Jag kan inte ta upp det, och det kommer en massa djur framför mig när jag går dit.. Och det står en massa konstiga tecken på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 du måste klara 3 tempel först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur kommer man till förta templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mudkipguy Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 man måste gå till höger till ett tempel . sen ska man till öknen men man måste ha pegasusboots först och dem får du i huset till vänster on templet(inte precis till vänster men) sen ska man till biblioteket och springa på en hylla så boken ramlar ner sen ska man ta boken och gå till öknen och läsa den konstiga texten och den texten är en urgammal bön och sen ska man klara det templet. Sen ska man till upp till bergen och få en spegel som man ska ha för att komma upp till borgen och när man har den så ska man in i borgen och klara den sen kan man gå och hämta svärdet i skogen!!! *pjuu*! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Nu har jag kommit till ÖkenTemplet men jag kommer inte till andra våningen! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg