FireFly Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Hur når man Stora Kistan i templet i Skull Wood? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 det är bara att pröva sig fram :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Hmm.. Jag gav upp och gick på upptäcksfärd då jag hittade en warpplatta i öken (6-flygställe) där jag kom in till något ställe där man får Cane of Somaria men jag kommer inte till Bossen! :( Säg! Jag har försökt allt: Göra ett block från Den där röda staven. Den ficka jag över till andra sidan hålen men det gick inte att använda hookshot på den! Använda hookshot. Jag klarade det! //Jonash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Hur kommer man till Bossen i Istemplet då? :( ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 det är bara att pröva sig fram ganska komplicerat att förklara men när du har hämtat den blå rocken ska du ut sen till det stora blocket som finns ta bort det sen ner i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 för att komma in måste du hålla på med spegeln ganska mycket för att hitta rätt ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Puh, jobbigt men jag letar efter Turtle Rock nu! Tack för svaren ändå, men jag har 6 kristaller nu men fattar inte var det finns någon warp-platta i närheten av ingången, bara under ju! (Den man använde för tredje Medaljongen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 turtle rock e uppe i bergen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Ja, men jag kommer inte till bergen via någon warp-platta, hur kommer jag dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har för mig man ska gå igenom en massa grottor och en massa sånt men det är väldigt högt upp kommer jag ihåg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jag hittade en guide nu! tack! :) Jag ska nog spela fritt nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Sry för dubbelpost men jag har klarat Ganon nu! *Puh!* Hur gör man nu, det står bara "Total Lives used: 057 The End" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg