viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 du får starta om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Tack igen! Men på Pyramiden finns det ju flera hål, ett för Mysterius Pond, ett för att komma till Ganon, ett för att komma till "The palce of Four sword", och ett som jag inte vet hur man kommer till! Den är på vänster sida av Pyramiden med statyer på båda sidorna och det går inte att hoppa till den uppifrån. Det går att hoppa ner på marken om man kommer ut därifrån men hur kommer man in?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Hur gör jag för att komma in i sjätte templet??? Man ska ha någon blixtgrej men var får jag den. Jag har letat så jag blir galen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Jag har klarat spelet och fått alla hjärtbitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Son-johan det där är väll lite onödigt??? Jonash när du slås mot ganon kommer det fram hål om du ramlar ner i ett hål kommer du ner och kan komma ut därifrån.Joe cool för att komma dit måste du vara på mörka världen och gå dit där du fick simfötterna i ljusa och där innan finns det en massa stenar som ligger i en ring där ska du kasta i en sten så kommer en stor j*vla grej fram som ger dig medaljongen för att komma in i 7:de behöver du en 3.dje medaljong den får du vid tredje templet i ljusa världen till vänster ska du över en bro så kommer du till en sten. puh ganska jobbigt detta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg