360Xbox Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Får fram gamla goda minnen :) När jag var typ 6 år såg jag den nästan varje dag, grymt bra film. Såg den förra veckan, kan inte vänta tills 3:an. Redigerat 3 April 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Du sa det själv, nostalgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 (redigerat) Får fram gamla goda minnen :) När jag var typ 6 år såg jag den nästan varje dag, grymt bra film. Såg den förra veckan, kan inte vänta tills 3:an. EDIT : NVM Redigerat 3 April 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Nostalgi? Nae, inte enligt mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 ÄLSKADE filmen när jag var liten!! :D Vad är nostalgi?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Typ, "gamla goda minnen", eller nåt sånt. Asså, jag vet vad det är men jag är usel på att förklara saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 ÄLSKADE filmen när jag var liten!! :D Vad är nostalgi?? När man tänker på "gamla goda tider" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Old times <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.