💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Minnet!

182 svar · startad

Trådstartare #1

Alla har vi väll så många minnen från WoW, men vilket är erat bästa? ;)

Jag har alltför många glada minnen från WoW, men en av mina bästa är nog när jag kom upp med min paladin till lvl 40 och fick mount för första gången! :P

Dela med er av era minnen! Sätt igång!

Vet inte om man ska skämmas eller inte, men när jag fick mount på min första character red jag omkring i evigheter medan jag spelade upp http://www.youtube.com/watch?v=K--b3BAzR7s

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

Kommer ihåg när jag äntligen kom till rank 10 efter evigheter av AB farmande, blev exalted samma dag... fina saker man fick då...

*suck* saknar tiden då WoW var nytt för mig, känslan att springa in i en ny zone..., nu kan jag allt utantill, alla quest, alla platser, allt :<

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Vet inte om man ska skämmas eller inte, men när jag fick mount på min första character red jag omkring i evigheter medan jag spelade upp http://www.youtube.com/watch?v=K--b3BAzR7s

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

Kommer ihåg när jag äntligen kom till rank 10 efter evigheter av AB farmande, blev exalted samma dag... fina saker man fick då...

*suck* saknar tiden då WoW var nytt för mig, känslan att springa in i en ny zone..., nu kan jag allt utantill, alla quest, alla platser, allt :<

Håller med ;< När varje instance var något speciellt. Jag minns första gången jag körde Scarlet Monastery, jag var skit glad :lol:

En 22 gnome rogue som råkar klicka på N och undra wtf han kollar på?

Trådstartare #5
↗ till inlägget

haha ;) Det var ganska häftigt tyckte jag också första gången :P
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha ;) Det var ganska häftigt tyckte jag också första gången :P

Jag med xD

Mitt bästa minne var då jag första gången gjorde Scarlet Monastery - Graveyard. Ninjade till mig Blood Mage Mantle eller vad den nu hette på sista bossen i den instansen med min rogue, härligt :)

Detta hände för ungefär 2 år sen :) mitt starkaste minne

Jag var ~30 och sprang i stv och hade precis satt tallent points på Fire Warding som jag tror den hette då men med samma effekt nu, reflect, sedan fick jag autotarget på en gnome mage någon level högre som höll på att casta en pyroblast på mig, då gjorde jag Fire Ward och gissa vad som händer, reflect på pyroblast, den crittar, och Stun proccar som jag inte äns hade tallent points i :) altså den andra magen måste ha haft det. Sedan fortsatte jag bara att gå och låtsades som ingenting :D

Minns också när jag var level 13 tror jag så sa en höglevlad åt mig att trycka på N :)

Senast ändrad:

4 Apr 2009

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Sedan trodde jag att min char var trött när jag måste repaira xD.

↗ till inlägget

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

Allt såg annorlunda ut tdå när man var n00b.. Det var då det var kul ;/

Som sagt, när man var n00b, när allting var outforskat, när ens main var låglevlad.

post-5749-1238834995_thumb.jpg

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Senast ändrad:

Nja jag ändrat mig, första gången jag fick epic flying. Grindade i en vecka i shadowmoon, primal air hehe- och när jag fick mina svärd, det var när WoW var som bäst tbh. s3 alltså.

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_011008_191718.jpg

Respect

↗ till inlägget

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Hur kan han ha 15-30 gubbar med sig?
↗ till inlägget

Max är 10 :p
↗ till inlägget

Nja jag ändrat mig, första gången jag fick epic flying. Grindade i en vecka i shadowmoon, primal air hehe- och när jag fick mina svärd, det var när WoW var som bäst tbh. s3 alltså.

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_011008_191718.jpg

Respect

lol

lol

lol

lol

lol

lol

lol

fine

Senast ändrad:

Moderator Moderator

Oj oj oj, vilket bra ämne för jag har många helt underbara minnen ^^

Minnen sen jag var låg level för några år sen:

- När jag var noob så tappade jag bort mig i 30 minuter i dvärgarnas startställe, min kompis som var en level 13 Night Elf fick komma och hämta mig... från Darkshore. Haha!

- Mina första silver, när jag var runt level 7 eller så fick jag 40 silver av en level 60, det var grymt!

- När jag var i DM första gången och fick den blå defias chesten. OMG min första blå tänkte jag. Vi vart boostade av en 60a, jag och 3 kompisar. Nästa run av DM Needade jag på chesten... Igen... av någon anledning och dem lol:ade mig ^^

- När jag hade mer än 1 day playtime mellan level 30 och 32, vet inte vad jag gjorde men jag far typ fast ute i Stonetalon Mountains.

- När jag var på ett lan och levlade från 32 till 36 genom boost, det var grymt skoj, Gnomeregan, SM med mera, fast jag wipade oss i ZF så jag fick inte följa med nästa gång :/

- Jag lyckades wipa oss 5 gånger i Zul Farrak när jag spelade den första gången mer party och jag är Rogue.

1. Jag klickade på alla gravarna för att se om jag fick något.

2. Jag slog på en scarab i rummet som var fyllt med dem.

3. Jag startade eventet på trappan för tidigt, jag var ivrig.

4. Efter att ha klarat trappan nästa gång så pratade jag med Bly där nere innan alla var redo.

5. Jag slog även på gongen för att summona Gahzrilla innan någon var redo. ^^

Minnen sen bättre dagar, i TBC:

- Jag dingade 70 i Blade Edge's Mountains ^^

- Första Karazhan, jag fick en epic då, nice!

- Har alltid varit fattig men jag vann ett epic recept som jag lovade använda. Jag sålde den istället och fick 1000g för den, köpte då vanlig flying.

- Minns när vi progressade i SSC/TK, underbar tid.

Har även lite blandade småminnen, men tiden när jag var ny var helt klart bäst ^^

↗ till inlägget

- Har alltid varit fattig men jag vann ett epic recept som jag lovade använda. Jag sålde den istället och fick 1000g för den, köpte då vanlig flying.

lol, \m/

Hade dingat 70 precis och skulle gå nån hc med 2 andra i guilden. Tanken säger åt mig precis vad jag ska dotta etc. Blev sur. Slacka på dps så han dog. Skrev "fu asshole" sen drog jag. De 2 i guilden som var med gillade inte heller tanken. Och skrev typ "LOLOLOL nice disfear! xD" i guildchatten lol.

Sen kommer jag ihåg när jag blev gankad av en 70 warr när jag var runt lv 62 i Zangarmash. Han döda mig, sen flög han iväg.. sen efter 5 min kommer han tillbaka och tar mig. Han gjorde väl så 10+ gånger :/ och varje gång han döda mig skrev han; /spit :(

Lägger till:

- Level 11 med min nelf hunter, frågar en snubbe vart man köper pets.

- Level 17 med min hunter, upptäcker fenomenet quest. Hade bara dödat mobs tidigare.

↗ till inlägget

När 40 svettiga aktiva gamers skrek i ventrilo när Onyxia gick ner för första gången.

Är helt säker på att någons högtalare pajade vid det sammanhanget.

Letade upp en gammal bild =>

http://img291.imageshack.us/img291/3350/wowscrnshot101506221544zh2.gif

15 Oktober -06.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in