Razec Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Vill gärna vara med på Source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Asså nu undrar jag här lite.... ska de vara till 1.6, cz eller source? Jag kan vara med på 1.6 o cz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Asså nu undrar jag här lite.... ska de vara till 1.6, cz eller source? Jag kan vara med på 1.6 o cz Me 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Asså nu undrar jag här lite.... ska de vara till 1.6, cz eller source? Jag kan vara med på 1.6 o cz Me 2 Same. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Asså nu undrar jag här lite.... ska de vara till 1.6, cz eller source? Jag kan vara med på 1.6 o cz Kan bara vara med på source Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Den som skall hålla i något sånt här skall vara en ansvarig person som har en server. Det har varit flera gånger då man har bestämt spelkvällar då det inte funnits någon server eller att det har var för otydligt och oplanerat. Så snälla, ingen P12 som håller i det denna gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Har inget cs acc nu så kan nog inte va med :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Well..Om det nu ska bli något.. Finns det någon som har en server som vi skulle kunna spela på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 kan fixa server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg