JonteFire2 Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 jag håller på med medium task... Hur gör jag amuletter tex som holy symbol?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 http://runehq.com/database.php?type=item&id=000524 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Kolla gärna igenom länken först innan du skickar den!! Det står bara lite fakta och vart man kan hitta den! Inte hur man gör den...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 (redigerat) För att göra en holy symbol måste du ha detta: Holy mould. Silver bar. Ball of wool. Gör så här: Använd din silver bar på en furnace, en meny dyker upp. Välj då "make a saradomin/zamorak symbol". Använd sedan din ball of wool på din symbol. Nu måste du får den blessed, gå till Brother Jered som finns i Monastery nordväst om barbarian village, prata med honom och han gör den till en färdig holy symbol. Men om du har en holy book eller book of balance och 50 prayer, så kan du göra din symbol blessed själv. Redigerat 4 April 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 ok tack men fick hjälp av en kompis hur man formade den men den är unblessed Gör man samma när man göra smycken? (amuletter och ringar och sånt) Vilken mould ska man ha? Hur gör man så att tex: sapphire amulet blir till amulet of magic? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Här står det. http://www.runescape.com/kbase/viewarticle...article_id=1938 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Tack du är den enda på fuska.se som skickar sidor man fattar :) men om jag ska göra en ruby amulet, måste jag då ha en ruby uncut då ellr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Tack du är den enda på fuska.se som skickar sidor man fattar :) men om jag ska göra en ruby amulet, måste jag då ha en ruby uncut då ellr? Du måste ha en ruby uncut och göra den till en ruby, dvs att du inte kan göra något med en uncut ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hur gör man den till en vanlig ruby då? och hur sätter man in den i amuletten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag har undrat samma sak i många år. x] Nu kanske man ska börja spela Rs igen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Hur gör man den till en vanlig ruby då? och hur sätter man in den i amuletten? Om du har en uncut ruby och ska göra den till en ruby så måste du ha level 34 crafting och en chisel.Använd chiseln på din uncut ruby så gör du den till en ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg